Obchod
Prodej v kamenných prodejnách klesal, na internetu posílil
Meziročně se podle ČTÚ tržby očištěné o kalendářní vlivy v dubnu snížily reálně o 10,9 %, bez očištění o 10,6 %. Tržby v maloobchodě po očištění o sezónní vlivy meziměsíčně klesly o 4,8 %.
Přečíst celý článekZ Česka se vyvezlo ICT zboží za 668 miliard korun
V roce 2018 pracovalo v České republice 206 400 ICT odborníků. Výdaje na výzkum a vývoj v oblasti ICT dosáhly 18,7 miliard korun a hodnota vyvezeného ICT zboží se přiblížila hranici 700 miliard korun.
Přečíst celý článekPéče o zákazníka? Těchto sedm rad je dobré mít na paměti
Ne nadarmo se říká „náš zákazník – náš pán“. Snad každá společnost na světě dělá vše pro to, aby si své zákazníky udržela. Věrnost zákazníků však není samozřejmostí. Je potřeba se o ně patřičně starat a snažit se maximálně vyhovět všem jejich požadavkům. Protože jen spokojený zákazník může být věrný.
Přečíst celý článekHP představilo pokladní systém pro maloobchodní prodejny
Řešení HP ElitePOS modernizuje tradiční podobu maloobchodních pokladních systémů nejen inovativním designem, ale hlavně díky svému zabezpečení a výkonu. Cílem tohoto nového všestranného sjednoceného pokladního systému je změnit představy obchodníků o tom, jak mohou technologie proměnit zkušenosti zákazníků s nákupem v kamenných obchodech.
Přečíst celý článekTržby e-shopů letos překonají hranici 100 miliard korun
Podle nejnovějších statistik v současnosti funguje v ČR zhruba 38 500 internetových obchodů, což je o 500 více než v roce 2015. Z průzkumu srovnávače Zboží.cz navíc vyplývá, že celkový obrat tuzemských e-shopů poprvé překonal částku 100 miliard korun.
Přečíst celý článekMottem dnešních spotřebitelů je rychlý a snadný výběr
Potřeby a chování spotřebitelů se v čase mění. Mají rádi jednoduchost a preferují snadný a nekomplikovaný výběr zboží a služeb, který si chtějí užít. Podle průzkumu GfK věnuje až 62 % zákazníků před důležitým nákupem čas detailnímu mapování značek, a to vždy. Češi jsou v této zálibě poněkud méně aktivní a informace o značkách si dopředu zjišťuje jen 36 % z nich.
Přečíst celý článekČOI může pomáhat při řešení sporů
Od prvního února platí nová právní úprava pro řešení spotřebitelských sporů. Kromě České obchodní inspekce pomohou také Český telekomunikační úřad, Energetický regulační úřad a Finanční arbitr.
Přečíst celý článekInfografika: Deset tipů na přípravu e-mailové kampaně
V následujícím článku najdete deset tipů, kterým byste měli věnovat pozornost během přípravy, rozesílky i vyhodnocování vašich e-mailových kampaní.
Přečíst celý článekDaňové přiznání snadno a rychle
Portál www.eDane.cz shrnuje, koho a jaké daně se týkají, upozorňuje na nejčastější omyly a termíny, které by poplatník neměl propásnout. Jednou z nejdůležitějších funkcí portálu je však možnost ihned objednat zpracování svého daňového přiznání.
Přečíst celý článekJak na hledání nových klientů
Stále více firem v segmentu B2B cítí potřebu efektivněji vyhledávat své zákazníky a obchodní partnery. Jen tak lze totiž na současném konkurenčním českém i evropském trhu prosperovat. Na následujících řádcích naleznete několik tipů, které by vám při hledání nových zákazníků mohli přijít vhod.
Přečíst celý článek