Komunikace
Jak na vývoj a prodej aplikací pro platformu innovaphone?
Máte nápady, jak vylepšit komunikační a pracovní procesy v podnicích? innovaphone myApps umožnuje vývoj aplikací pro vaše zákazníky pomocí rozhraní, které obsahuje mnoho základních funkcí. Díky innovaphone App Store pak můžete aplikace nabízet i ostatním zájemcům.
Přečíst celý článekI na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Aby ji internetové obchody dokázaly zvládat, stále více jich využívá programy s umělou inteligencí – chatboty nebo voiceboty.
Přečíst celý článekGFI Unlimited uvádí nabídku kompletního zabezpečení práce na dálku pro SMB firmy
Dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích GFI Software představil nabídku cenově dostupného komplexního řešení IT bezpečnosti a spolupráce pro SMB firmy. Prostřednictvím licenčního modelu GFI Unlimited mohou nyní firmy získat kompletní sadu aplikací za méně než 40 USD na rok a uživatele.
Přečíst celý článekTýmová práce se nemusí zastavit. Výhody řešení Cisco Webex jsou na dosah ruky!
Jestliže chceme za současné situace udržet svou práci v chodu, musíme zabezpečit fungování toho nejzákladnějšího, co naši práci tvoří, tedy komunikaci. Ať už je forma a podstata naší činnosti jakákoliv, bez možnosti sdělování myšlenek, informací, výsledků a koordinace práce se neobejdeme. Vždyť právě naše schopnosti a možnosti komunikace mají velký podíl na tom, kolik jsme toho dosud stihli vybudovat.
Přečíst celý článekBudoucnost pracovní komunikace? Bude nám radit AI
Umělá inteligence (AI) a strojové učení již zasahují nebo v nejbližší době vstoupí do mnoha oblastí našeho běžného i pracovního života. Budou zasahovat také do analýzy a plánování pracovních jednání, kde například zhodnotí stávající schůzky a navrhnou optimální délku, čas i složení těch příštích, říká studie společnosti Lifesize 2019 Impact of Video Conferencing Report.
Přečíst celý článekCisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky.
Přečíst celý článekTéměř polovina profesionálů používá videokonference častěji než před dvěma lety
Růst video komunikace na měnícím se moderním pracovišti je ovlivněn zejména trendy flexibilní a vzdálené práce a preferencemi zaměstnanců mileniálů a generace Z, říká studie Impact of Video Conferencing Report 2019.
Přečíst celý článekCisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji.
Přečíst celý článekPodniky jsou připraveny využít přínosy 5G sítí
Podle průzkumu společnosti Oracle téměř 80 % podniků očekává, že v roce 2021 budou využívat sítě 5G ke generování nových příjmů, pro správu zařízení Internetu věcí a chytrých ekosystémů.
Přečíst celý článekKontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.
Přečíst celý článek