Novinky
Pět způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu
Otázka, zda přejít na cloudové komunikační řešení, může být pro malé podniky komplikovaná. Výhody cloudu jsou jasné, ale přínos už nemusí být tak zřejmý pro organizace jako místní škola, právní kancelář, lékařská ordinace nebo výrobce, který již investoval do staršího telefonního systému.
František Doupal
Zdroj: Avaya
- 12. 10. 2021
- 4 min
Pokud zákazník spoléhá na vás a vy se nemůžete rozhodnout, zvažte možnou přidanou hodnotu posunutí jeho podnikání vpřed.
Přínosy cloudového řešení by měly reflektovat zásadní úvahy zákazníků, kteří plánují svůj přechod do cloudu. Patří mezi ně otázky jako:
- Můžeme snadno migrovat do cloudu?
- Můžeme zjednodušit své řešení a získat vše na jediném, předvídatelném účtu?
- Máme výhodu aplikace typu vše v jednom, která běží na jakékoli platformě a umožňuje volání, zasílání zpráv, schůzky a další služby?
- Můžeme plynule expandovat a zajistit růst firmy, aniž bychom se zatěžovali složitou správou systémů?
- Jak můžeme udržet své současné řešení stále aktualizované?
Podívejme se blíže na to, co každý z těchto bodů znamená:
- Hladká migrace, která optimalizuje vše, co už zákazník má: Cloudové komunikační řešení znamená, že není potřeba instalovat ani udržovat žádný hardware pobočkové ústředny; zákazníkovi se o něj stará poskytovatel služeb (vy). Hladká migrace umožní optimalizovat stávající telefonní zařízení a zároveň modernizovat firemní telefonní systém. Vždy lze najít cestu ke zjednodušení a podpoře podnikání bez zbytečného plýtvání. Například lze i nadále používat některé ze stávajících součástí nebo zařízení místního telefonního systému, a zároveň získat přístup k novým populárním funkcím jako je Park and Page (funkce umožňující volanému přidržet příchozí hovor ve frontě a odeslat jej jiné osobě k vyřízení na jiném telefonu) nebo Bridged Line Appearance (funkce umožňující přijímat hovory na jedno telefonní číslo na více telefonních přístrojích).
- Zefektivnění plateb a eliminace skrytých nákladů: Největší výhoda cloudového komunikačního řešení pravděpodobně spočívá v nákladech. Zákazník vždy bude platit pouze za služby, které používá. Lze tak zefektivnit platby díky lepší předvídatelnosti cen a nikdy si nedělat starosti s přebytečnou kapacitou hardwaru nebo licencemi. Zároveň se tím eliminují skryté výdaje spojené s upgradem sítě, licenčními poplatky, instalací, s vedením kabelů a infrastrukturou v budově, samostatnými službami, školením personálu pro údržbu a dalšími náklady. Cloudové řešení poskytne vše, co je potřeba, v jednom kompletním řešení za jednu nízkou měsíční cenu s jedinou jednoduchou fakturou.
- Stop nesourodým nástrojům pro komunikaci: Místní telefonní systémy již nemohou konkurovat jednotné cloudové komunikační platformě, která zahrnuje všechny funkce jako videohovory, online schůzky nebo týmový chat, které zaměstnanci pro výkon své práce nutně potřebují. Zaměstnanci jsou jednak frustrovaní z přeskakování mezi různými aplikacemi a druhak tyto samostatné služby akumulují značné poplatky a generují další práci. Vše, počínaje chatováním, uskutečňováním a přijímáním hovorů přes plánování a realizaci schůzek včetně sdílení obrazovky a videa, až po zajištění efektivního provozu všech týmů díky sdílení souborů a řízení úkolů, lze obsloužit v jediné, snadno použitelné cloudové aplikaci, která je dostupná na jakémkoli zařízení. Navíc, s jedním vyúčtováním namísto několika účtů od různých dodavatelů.
- Snadné rozšiřování společně s růstem firmy, bez starostí se správou systému. Růst v cloudu je automatický a snadný, což umožňuje škálování nahoru i dolů, bez místních omezení nebo omezení napříč pobočkami. S cloudovým řešením není třeba budovat volnou kapacitu hardwaru, uživatele lze přidávat jednoduše podle potřeby. S cloudovým komunikačním řešením je navíc extrémně jednoduchá i správa komunikace. Jako administrátor máte k dispozici přihlašovací údaje pro přihlášení k ovládacímu panelu – kdekoli a kdykoli z libovolného zařízení, což umožňuje prohlížet informace, provádět změny a bezpečně monitorovat komunikaci firmy v čase a místě, kde se vám to nejvíce hodí. Jako součást nákupu takového řešení má navíc zákazník jistotu technické podpory ze strany dodavatele, který zpravidla i proškolí pracovníky, kteří budou moci systém sami snadno používat a spravovat.
- Už žádné pravidelné aktualizace vašeho telefonního systému. Přechod na nejnovější verzi aktuální platformy stojí peníze, nemluvě o čase a úsilí při jeho plánování a načasování tak, aby se minimalizovalo narušení provozu firmy. Kromě toho existuje riziko, že se během upgradu něco pokazí a dojde k výpadku. Používání cloudového komunikačního řešení však znamená, že má zákazník vždy k dispozici aktuální verzi – automaticky a s novými funkcemi – bez problémů s hardwarem nebo aktualizacemi. Cloudové řešení je vždy aktualizované a zabezpečené, s nejnovějšími verzemi a funkcemi, přičemž aktualizace probíhají automaticky pravidelně a jsou zpravidla zahrnuty v ceně bez dalších dodatečných nákladů.
Autor: Patrik Monari, obchodní ředitel pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya