Jakzvýšitprodej.cz
Marže, rabat, přirážka – jak se počítají
Protože klienty často upozorňuji na nebezpečí zlevňování – a na příkladu jim ukazuji, jaký dopad to má na jejich zisk – vím, že v pojmech marže, přirážka a rabat panuje velký zmatek.
Přečíst celý článekTelefon jako nástroj prodeje
Telefon má obrovskou přesvědčovací sílu, ale často se tato síla obrací proti jeho uživateli. Kolikrát se vám např. stalo, že jste se snažili někomu dovolat a ten, kdo zvedl telefon na druhé straně, vám kladl takové otázky, že jste měli pocit, že si spletl dobu a státní instituci, ve které předtím pravděpodobně pracoval?
Přečíst celý článekDeset charakteristik lidského chování, které vám pomohou více prodávat
Jednou z hlavních myšlenek, kterou se zabývají odborníci na řízení lidských zdrojů z celého světa, je význam práce s lidmi a nutnosti ji perfektně zvládnout.
Přečíst celý článekJak zdokonalit jednání se zákazníky po telefonu
Řekli jste si někdy po ukončení telefonátu: „To byl ale neochotný hulvát!“? Pokud ano, nejste sami. Skoro každý má zkušenost s nepříjemnými, protivnými nebo nevstřícnými úředníky, pracovníky či dodavateli.
Přečíst celý článekOsm krátkých tipů pro úspěšný prodej po telefonu
Pro zvýšení prodeje není nutné za zákazníky pokaždé cestovat – mnohdy stačí se zákazníkem promluvit po telefonu, položit mu pár přesně mířených otázek, poslouchat a reagovat vhodnou nabídkou. Využít telefon k podpoře prodeje můžete tedy i ve vaší firmě a následujících osm krátkých tipů vám v tom pomůže.
Přečíst celý článekHrajete i vy telefonickou honičku?
Jednou ze společenských her pro dospělé, kterou téměř každý z nás v zaměstnání hraje, je hra na honičku – lépe řečeno „honička po telefonu“. Stáváte se jejím účastníkem pokaždé, když vám někdo zavolá v době, kdy nejste přítomni.
Přečíst celý článekSlyší vaši prodejci, co jim zákazníci říkají?
Když zavzpomínáte na svá dětská léta, určitě si vybavíte hru tichá pošta. Posadíte se s ostatními do kruhu, jeden vymyslí nějakou průpovídku a pošeptá ji dalšímu. Ten dalšímu, a postupně tak výrok tiše putuje po celém kruhu. Největší legrace však nastává v momentě, kdy už není komu dál výrok pošeptat a poslední ve skupině nahlas vysloví, co se dozvěděl.
Přečíst celý článekDvanáct maličkostí, které nadchnou vaše zákazníky
Odlišit se od konkurence není náročné. Klíčem k úspěchu je starat se kromě důležitých a velkých věcí také o maličkosti. Následujících dvanáct strategií vám pomůže odlišit vaši firmu od ostatních a ukázat zákazníkům, že o ně máte skutečný zájem.
Přečíst celý článekJak uklidnit rozzlobené zákazníky
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci? Následující příběh vám přiblíží, co mám na mysli.
Přečíst celý článekJak zhodnotit úroveň vašich služeb
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci? Následující příběh vám přiblíží, co mám na mysli.
Přečíst celý článek