Jakzvýšitprodej.cz

Marže, rabat, přirážka – jak se počítají
Novinky

Marže, rabat, přirážka – jak se počítají

Protože klienty často upozorňuji na nebezpečí zlevňování – a na příkladu jim ukazuji, jaký dopad to má na jejich zisk – vím, že v pojmech marže, přirážka a rabat panuje velký zmatek.

Přečíst celý článek
Telefon jako nástroj prodeje
Novinky

Telefon jako nástroj prodeje

Telefon má obrovskou přesvědčovací sílu, ale často se tato síla obrací proti jeho uživateli. Kolikrát se vám např. stalo, že jste se snažili někomu dovolat a ten, kdo zvedl telefon na druhé straně, vám kladl takové otázky, že jste měli pocit, že si spletl dobu a státní instituci, ve které předtím pravděpodobně pracoval?

Přečíst celý článek
Deset charakteristik lidského chování, které vám pomohou více prodávat
Novinky

Deset charakteristik lidského chování, které vám pomohou více prodávat

Jednou z hlavních myšlenek, kterou se zabývají odborníci na řízení lidských zdrojů z celého světa, je význam práce s lidmi a nutnosti ji perfektně zvládnout.

Přečíst celý článek
Jak zdokonalit jednání se zákazníky po telefonu
Novinky

Jak zdokonalit jednání se zákazníky po telefonu

Řekli jste si někdy po ukončení telefonátu: „To byl ale neochotný hulvát!“? Pokud ano, nejste sami. Skoro každý má zkušenost s nepříjemnými, protivnými nebo nevstřícnými úředníky, pracovníky či dodavateli.

Přečíst celý článek
Osm krátkých tipů pro úspěšný prodej po telefonu
Novinky

Osm krátkých tipů pro úspěšný prodej po telefonu

Pro zvýšení prodeje není nutné za zákazníky pokaždé cestovat – mnohdy stačí se zákazníkem promluvit po telefonu, položit mu pár přesně mířených otázek, poslouchat a reagovat vhodnou nabídkou. Využít telefon k podpoře prodeje můžete tedy i ve vaší firmě a následujících osm krátkých tipů vám v tom pomůže.

Přečíst celý článek
Hrajete i vy telefonickou honičku?
Novinky

Hrajete i vy telefonickou honičku?

Jednou ze společenských her pro dospělé, kterou téměř každý z nás v zaměstnání hraje, je hra na honičku – lépe řečeno „honička po telefonu“. Stáváte se jejím účastníkem pokaždé, když vám někdo zavolá v době, kdy nejste přítomni.

Přečíst celý článek
Slyší vaši prodejci, co jim zákazníci říkají?
Novinky

Slyší vaši prodejci, co jim zákazníci říkají?

Když zavzpomínáte na svá dětská léta, určitě si vybavíte hru tichá pošta. Posadíte se s ostatními do kruhu, jeden vymyslí nějakou průpovídku a pošeptá ji dalšímu. Ten dalšímu, a postupně tak výrok tiše putuje po celém kruhu. Největší legrace však nastává v momentě, kdy už není komu dál výrok pošeptat a poslední ve skupině nahlas vysloví, co se dozvěděl.

Přečíst celý článek
Dvanáct maličkostí, které nadchnou vaše zákazníky
Novinky

Dvanáct maličkostí, které nadchnou vaše zákazníky

Odlišit se od konkurence není náročné. Klíčem k úspěchu je starat se kromě důležitých a velkých věcí také o maličkosti. Následujících dvanáct strategií vám pomůže odlišit vaši firmu od ostatních a ukázat zákazníkům, že o ně máte skutečný zájem.

Přečíst celý článek
Jak uklidnit rozzlobené zákazníky
Novinky

Jak uklidnit rozzlobené zákazníky

Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci? Následující příběh vám přiblíží, co mám na mysli.

Přečíst celý článek
Jak zhodnotit úroveň vašich služeb
Novinky

Jak zhodnotit úroveň vašich služeb

Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci? Následující příběh vám přiblíží, co mám na mysli.

Přečíst celý článek