Icecat
Online prodejní kanál v 1. čtvrtletí 2013 vzrostl o 36 %
Počet připojených partnerů v prodejním kanálu vzrostl o 36 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Za první letošní čtvrtletí Icecat zaznamenal na 339 milionů stažení produktových listů k produktům 6 143 značek, a to z 80 zemí světa.
Přečíst celý článekTop – nejrychleji rostoucí firmy v IT
Online prodejní kanál za celý rok 2012 vzrostl ve srovnání s rokem 2011 o 26 %. Tablety jsou nejrychleji rostoucí kategorií a Intel se stal nejrychleji rostoucí značkou e-commerce kanálu.
Přečíst celý článekOnline prodejní kanál ve třetím čtvrtletí vzrostl o 41 %
Online prodejní kanál vzrostl ve třetím čtvrtletí 2012 ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 41 %. Výrobky splňující ekologické certifikace (např. EnergyStar) jsou o 33 % populárnější než podobné produkty bez tohoto označení.
Přečíst celý článekOnline prodejní kanál ve druhém čtvrtletí vzrostl o 50 %
Online prodejní kanál vzrostl ve druhém čtvrtletí 2012 ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 50 %. Philips těžil ze stoupající poptávky po LED televizích v období fotbalového Eura a před olympiádou. Výrobce síťových zařízení Oncore se stal nejrychleji rostoucí značkou druhého čtvrtletí. Notebooky a stolní počítače jsou pod tlakem ze strany tabletů.
Přečíst celý článekOnline prodejní kanál v 1. čtvrtletí vzrostl o 96 procent
Online prodejní kanál vzrostl v 1. čtvrtletí 2012 ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 96 procent. Nejrychleji rostoucí kategorií jsou tablety a nejrychleji rostoucí značkou Konica Minolta.
Přečíst celý článek