E-commerce

Za první pololetí Češi v e-shopech utratili 51,5 miliardy korun
Novinky

Za první pololetí Češi v e-shopech utratili 51,5 miliardy korun

V uplynulém pololetí nakoupili Češi online zboží za 51,5 miliardy korun. Utráceli tak opět více než za stejné období vloni, a to o 11 %. Meziroční nárůst zbrzdilo letní počasí, které přišlo do Česka prakticky už v dubnu.

Přečíst celý článek
I v českých e-shopech již lze platit prostřednictvím Google Pay
Novinky

I v českých e-shopech již lze platit prostřednictvím Google Pay

Do Česka, Slovenska a Rumunska přichází možnost online placení prostřednictvím Google Pay. Zatímco placení mobilem v obchodech prostřednictvím této jednoduché a bezpečné platební metody si uživatelé už osvojili a oblíbili, online bylo touto metodou donedávna možné platit vesměs pouze u globálních partnerů.

Přečíst celý článek
Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště
Novinky

Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště

V první fázi portál spojuje e-shop s podnikovými informacemi. Komunikační okno na každé stránce umožňuje zákazníkům při dotazech přímý kontakt s dodavatelem a změněná struktura navigace má zájemce dovést rychleji k cíli. Webová stránka bude postupně rozšiřována v několika dalších fázích.

Přečíst celý článek
Češi od e-shopů požadují hlavně poctivost a stále častěji i dopravu zdarma
Novinky

Češi od e-shopů požadují hlavně poctivost a stále častěji i dopravu zdarma

Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu společnosti DPDgroup Češi od e-shopů požadují hlavně transparentnost a férovost v podobě jasných cen, dopravy a pravidel vrácení zboží. Většinu z nich dokáže před nákupem odradit i špatná reputace obchodníka na sociálních sítích.

Přečíst celý článek
Jak připravit e-shop na GDPR?
Novinky

Jak připravit e-shop na GDPR?

Již za měsíc nabyde účinnosti jedno z nejvíce diskutovaných nařízení Evropské komise posledních měsíců – GDPR. Jsou české e-shopy na tuto novinku připraveny? A na co hlavně je třeba se před účinností nařízení zaměřit?

Přečíst celý článek
Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí
Novinky

Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí

Mall.cz dále rozvíjí koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku.

Přečíst celý článek
Známe nejlepší české e-shopy roku 2017
Novinky

Známe nejlepší české e-shopy roku 2017

Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.

Přečíst celý článek
E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku
Novinky

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy.

Přečíst celý článek
Češi loni nakupovali na e-shopech méně než v roce 2016
Novinky

Češi loni nakupovali na e-shopech méně než v roce 2016

Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu společnosti DPDgroup Češi nakupovali v roce 2017 na e-shopech méně, než v předešlém roce. Na celkovém trhu se podíl online obchodu zmenšil o 1,3 % na 8,6 %. Evropský průměr přitom meziročně klesl jen o 0,2% na 11,3 %.

Přečíst celý článek
Alza v roce 2017 utržila 21 miliard korun
Novinky

Alza v roce 2017 utržila 21 miliard korun

Alza podle předběžných výsledků vloni dosáhla (opět) rekordního obratu téměř 21 miliard korun bez DPH a meziroční nárůst tak činil přes 20 %. E-shop obsloužil přes 2,9 milionu unikátních zákazníků a odbavil přes 7,9 milionu objednávek. Téměř 30% meziroční nárůst Alza zaznamenala i u svého B2B programu.

Přečíst celý článek