E-commerce

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi
Novinky

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi

Šetří čas, peníze i nervy. Řeč je o automatizacích, které dnes neodlučitelně patří k modernímu e-mailingu. Kromě tří již zmíněných faktorů jsou automatické kampaně oproti klasickým rozesílkám výhodnější i díky větší doručitelnosti či vyšší míře proklikovosti. Dokáží rovněž citlivěji reagovat na chování zákazníka.

Přečíst celý článek
České e-shopy neuspokojí každou desátou poptávku – chybí jim technologie
Novinky

České e-shopy neuspokojí každou desátou poptávku – chybí jim technologie

Koronakrize se pro online prodejce stala „Korona-příležitostí“. Z dat společnosti Inventoro je vidět masivní nárůst online prodejů, který se propisuje přes všechny segmenty produktů. Tempo růstu je ale tak vysoké, že se menší a střední hráči nestíhají přizpůsobit. A to jim v budoucnu paradoxně může zlomit vaz.

Přečíst celý článek
E-commerce kopíruje křivky pandemie, květen byl meziročně o 4 % slabší
Novinky

E-commerce kopíruje křivky pandemie, květen byl meziročně o 4 % slabší

Česká e-commerce v květnu oproti loňskému roku stagnovala, respektive mírně klesla (o čtyři procenta). Navzdory tomu, že e-commerce mírně poklesla, šlo o silný měsíc – nesmíme zapomenout, že srovnáváme první v offlinu otevřený měsíc s extrémně silným loňským rokem.

Přečíst celý článek
Česká e-commerce? 196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců
Novinky

Česká e-commerce? 196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců

Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje subjekty ze všech kategorií českého on-line prostředí, představila vybraná data z komplexní Studie přínosů e-commerce v ČR. Nejdůležitější výstupy zveřejnila na svých webových stránkách a umožnila tak veřejnosti zjistit více o tomto dynamicky rostoucím odvětví maloobchodu.

Přečíst celý článek
E-shopy rostou, ale ostatní mají problémy
Novinky

E-shopy rostou, ale ostatní mají problémy

Z průzkumu konzultační společnosti Proficio, uskutečněného agenturou STEM/MARK, vyplývá, že 70 % českých firem během pandemie COVID-19 klesly tržby a 44 % zaznamenalo výrazný odliv zákazníků. Firmy však věří, že po rozvolnění opatření se část nakupujících vrátí do kamenných obchodů.

Přečíst celý článek
Čtyři praktické tipy, jak ušetřit čas a peníze za skladování a dopravu
Novinky

Čtyři praktické tipy, jak ušetřit čas a peníze za skladování a dopravu

V logistice se vše podřizuje efektivitě – na té vše stojí a padá. Klíčovým faktorem je také v oblasti e-commerce, pro kterou je typický rychlý pohyb zboží. E-commerce je navíc jednou z oblastí ekonomiky, která se navzdory současné pandemii rapidně rozvíjí a roste.

Přečíst celý článek
Evropané během pandemie na e-shopech nejvíce utratili za potraviny, šetřili na módě
Novinky

Evropané během pandemie na e-shopech nejvíce utratili za potraviny, šetřili na módě

Přepravní firma DPD analyzovala na základě svého nejnovějšího výzkumu E-shopper barometer nákupní chování Evropanů během pandemie. Největší boom nastal u kategorie potravin, kde nákupy vzrostly o 95 %. Mírný pokles naopak zaznamenala móda. Zcela zásadní byl vznik nové skupiny zákazníků, kteří na internetu před pandemií nikdy nenakupovali – většinu z nich tvoří senioři.

Přečíst celý článek
Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?
Novinky

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter.

Přečíst celý článek
Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu
Novinky

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak.

Přečíst celý článek
Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?
Novinky

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku.

Přečíst celý článek