E-commerce
Android v počtu uskutečněných mobilních nákupů poráží iPhone
Podle průzkumu marketingové společnosti Criteo se 38 % e-commerce transakcí na celém světě v současnosti uskuteční přes mobilní zařízení. V některých zemích, jako je Japonsko nebo Velká Británie, už se podíl mobilních transakcí přehoupl přes 50 %. Jak si dle studie vede Česká republika?
Přečíst celý článekEvropská B2C e-komerce letos překročí 500 miliard eur
Za rok 2015 skončila evropská e-komerce s výsledkem 455,3 miliardy eur, což představuje nárůst o 13,3 %. Podle odhadů nadnárodní asociace Ecommerce Europe by letos měl online prodej dosáhnout magické hranice 500 miliard eur.
Přečíst celý článekKamenný i online obchod se navzájem doplňují, mít oba se vyplatí
Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky.
Přečíst celý článekChytré předání od DPD zajistí e-shopům zpětnou vazbu od zákazníků
Společnost DPD spouští na českém trhu službu Chytré předání. Díky ní mohou e-shopy využít další prodejní kanál a získat zpětnou vazbu od zákazníků.
Přečíst celý článekE-shopy se musí přizpůsobit mladé generaci
Co pomáhá Čechům při výběru e-shopu pro jejich nákupy? Jakými nástroji je vhodné zákazníky oslovit? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ptala nakupujících, který reklamní kanál je při výběru internetového obchodu oslovuje nejvíc. Průzkum podle očekávání potvrdil, že klíčem ke každé věkové kategorii je jiná strategie.
Přečíst celý článekInfografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun
Obrat českých e-shopů v roce 2015 vzrostl o 20 %. Na maloobchodních prodejích se e-shopy, kterých je v ČR v současné chvíli asi 38 000, podílejí 8 %. Již třetina zákazníků využívá k nákupům na e-shopech mobily.
Přečíst celý článekE-maily – rozhodují emoce
Žijeme v moderní době, kdy není čas na zbytečnosti. Ovládání emocí nám dává prostor pro efektivnější rozhodování. O tom, co je pro nás v e-mailové schránce důležité a co nikoliv, mohou rozhodnout tři sekundy.
Přečíst celý článekOpuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy korun
Více než dvě třetiny online nakupujících nedokončí svůj nákup a zanechají po sobě tzv. opuštěný košík, tedy nedokončenou objednávku. Část z nich přitom lze vhodnými postupy dotáhnout do úspěšného konce, což může v celkovém objemu české e-komerce trhu znamenat příležitost k navýšení prodejů až o miliardové částky.
Přečíst celý článekBritské e-shopy jsou u Čechů stále populárnější
Na zahraničních e-shopech Češi nejraději nakupují ve Velké Británii, USA a Irsku. Jen v těchto zemích utratili bezmála šest miliard korun.
Přečíst celý článekPayPal v ČR spustil rychlé placení One Touch
Společnost PayPal rozšířila svou službu pro online placení na jeden dotyk i do České republiky. One Touch umožňuje placení online nejen bez nutnosti zadat údaje své kreditní karty, ale dokonce bez nutnosti přihlásit se.
Přečíst celý článek