I v českých e-shopech již lze platit prostřednictvím Google Pay

29. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Do Česka, Slovenska a Rumunska přichází možnost online placení prostřednictvím Google Pay. Zatímco placení mobilem v obchodech prostřednictvím této jednoduché a bezpečné platební metody si uživatelé už osvojili a oblíbili, online bylo touto metodou donedávna možné platit vesměs pouze u globálních partnerů.

Díky spolupráci s Global Payments Europe však bude nově možné prostřednictvím tlačítka GPay zaplatit i na e-shopech firem jako jsou například Datart, Dr. Max, Baťa, ČSA, Notino, PetCenter, T-Mobile, Sportisimo či Zoot. Největší výhodou řešení je úspora času – odpadá totiž nutnost pokaždé znovu vyplňovat dlouhé formuláře s platebními údaji.

Uživatelům platební služby Google Pay se dneškem výrazně rozšiřují možnosti placení na internetu. Zpracovatel bezhotovostních transakcí Global Payments Europe (GPE) totiž integroval platební metodu GPay přímo do své platební brány GP webpay. Díky tomu může začít přes 1 100 českých, slovenských a rumunských e-commerce obchodníků společnosti Global Payments nabízet zákazníkům placení přes tlačítko GPay, tedy bez nutnosti zadávat údaje o platební kartě do platební brány.

„Naši obchodníci ode dneška naleznou na své platební bráně tlačítko Google Pay, které umožní zákazníkům platit za produkt okamžitě v případě, že mají uloženou platební kartu ve svém Google účtu,” uvedl Igor Žganjer, generální ředitel společnosti Global Payments. „Navíc lze jednoduše integrovat tlačítko GPay přímo na stránky eshopu a umožnit tak jednoduchou platbu za svůj produkt bez nutnosti přesměrování na platební bránu.”

Prostřednictvím Google Pay lze v tuto chvíli platit na více než 144 tisících obchodních místech po celé České republice. Společnost Google ale dále pracuje na rozšiřování sítě svých partnerů. Nedávno například oznámila partnerství s poskytovatelem benefitů, firmou Edenred, a systém mobilních plateb do své aplikace zařadil také evropský autobusový dopravce FlixBus.

„Google Pay umožňuje jednoduše a bezpečně platit v obchodech, online i v mobilních aplikacích. Zákazník s sebou nemusí nosit peněženku, při placení v obchodě pouze přiloží mobil k bezkontaktnímu terminálu, při placení online nemusí vždy znovu vyplňovat údaje o platební kartě do platební brány, ” řekl Petr Šmíd ředitel consumer marketingu pro střední Evropu ve společnosti Google.

Kromě platebních karet lze ukládat a využívat věrnostních a dárkových karet. Důraz je kladen hlavně na bezpečnost. Při platbě u obchodníků nesdílí Google Pay data o platební kartě s obchodníkem, při ztrátě telefonu jej lze na dálku zamknout jiným heslem, nebo celý vymazat. Není však nutné deaktivovat platební kartu, neboť její údaje se v telefonu nenacházejí.

Podobné články

Česká e-commerce poroste nejrychleji v Evropě, na vzestupu jsou i cashback portály

29. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tipli)
Obliba e-commerce v Česku neustále roste a spolu s tím roste i obliba cashback služeb. Online nákupy podporují i velké akce zahraničních e-shopů, jako je například AliExpress Day. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Black Friday odstartuje rekordní týdny, nejvíce Češi v e-shopech utratí v polovině prosince

25. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Štědrý den se nezadržitelně blíží a s ním i nejvytíženější období pro internetové obchody. České e-shopy čekají rekordní dny a týdny, které by měly vyvrcholit v pondělky 9. a 16. prosince. On-line obchody dokáží připravit k osobnímu odběru zboží prakticky do poslední možné chvíle, objednávku balíčků s doručením domů či do práce by ale neměli zákazníci odkládat. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více