Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště

15. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bechtle Direct)
V první fázi portál spojuje e-shop s podnikovými informacemi. Komunikační okno na každé stránce umožňuje zákazníkům při dotazech přímý kontakt s dodavatelem a změněná struktura navigace má zájemce dovést rychleji k cíli. Webová stránka bude postupně rozšiřována v několika dalších fázích.

Na adrese bechtle.com/cz je nyní k dispozici digitální tržiště, které nabízí celou šíři IT produktů nabízených firmou Bechtle. „Našim zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů ze všech oblastí IT - od hardwaru přes standardní software až k periferiím. Portál optimálně doplňují rozsáhlé informace o Bechtle a jejích dalších službách. Dlouhodobým cílem je digitálně zobrazit celý sortiment Bechtle a produkty dát k dispozici na jedno kliknutí,“uvedl Jürgen Schäfer, člen představenstva IT-E-Commerce, Bechtle AG. „Naše vývojářské týmy přizpůsobily novou platformu požadavkům zákazníků.Jedná se o komplexní souhru několika systémů: Základ tvoří nový systém správy obsahu a nová struktura shopu ve spojení s nadřazeným vyhledáváním a námi vyvinutým systémem služeb Microservices.“

Společnost Bechtle direct je jako partner pro IT etablována ve 14 zemích Evropy. Nicméně český trh pro nás stále ještě nabízí velký prostor k růstu, byť jsme se za sedm let přítomnosti stali etablovaným dodavatelem IT pro firmy i veřejnou správu. Díky novému portálu můžeme obsluhovat naše zákazníky ještě efektivněji,“ poznamenal Petr Polák, ředitel Bechtle direct pro Českou republiku. Petr Polák řídí obchodní činnost v České republice a využívá k tomu i efektivní procesy německé mateřské společnosti. „Tým Petra Poláka má rozsáhlé znalosti v IT branži. S již etablovanými strukturami a novými funkcemi portálu máme velmi dobré předpoklady pro kontinuální zlepšování našich výsledků v České republice. Našim cílem je vytvořit z Bechtle skutečně mezinárodního partnera v oblasti dodávek IT pro podniky a veřejnou správu,“ doplnil Jürgen Schäfer.

Bechtle direct nabízí zákazníkům v České republice od roku 2011 široký sortiment více než 40 000 IT produktů a řešení. Vedle specifických hardwarových a softwarových produktů obsahuje sortiment také finanční a jiné služby. Firma má uzavřena certifikovaná partnerství s výrobci jako jsou HP Inc, Lenovo, Cisco, Microsoft, Dell, APC, HPE, Jabra, Samsung, Zebra a další

Petr Polák uzavřel: „V následujících letech chceme ještě více posílit náš tým a postupně rozvinout oblast poradenství. Chceme i nadále našim zákazníkům nabízet profesionální služby, postavené na znalostech, osobní péči a rozsáhlém sortimentu a zároveň celkovou kvalitu naší služby posouvat na stále vyšší úroveň.

V minulém obchodním roce dosáhla společnost Bechtle v oblasti IT-E-Commerce v Evropě obratu 1,05 miliardy eur; celkový obrat Bechtle dosáhl 3,6 miliardy eur.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více