Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště

15. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bechtle Direct)
V první fázi portál spojuje e-shop s podnikovými informacemi. Komunikační okno na každé stránce umožňuje zákazníkům při dotazech přímý kontakt s dodavatelem a změněná struktura navigace má zájemce dovést rychleji k cíli. Webová stránka bude postupně rozšiřována v několika dalších fázích.

Na adrese bechtle.com/cz je nyní k dispozici digitální tržiště, které nabízí celou šíři IT produktů nabízených firmou Bechtle. „Našim zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů ze všech oblastí IT - od hardwaru přes standardní software až k periferiím. Portál optimálně doplňují rozsáhlé informace o Bechtle a jejích dalších službách. Dlouhodobým cílem je digitálně zobrazit celý sortiment Bechtle a produkty dát k dispozici na jedno kliknutí,“uvedl Jürgen Schäfer, člen představenstva IT-E-Commerce, Bechtle AG. „Naše vývojářské týmy přizpůsobily novou platformu požadavkům zákazníků.Jedná se o komplexní souhru několika systémů: Základ tvoří nový systém správy obsahu a nová struktura shopu ve spojení s nadřazeným vyhledáváním a námi vyvinutým systémem služeb Microservices.“

Společnost Bechtle direct je jako partner pro IT etablována ve 14 zemích Evropy. Nicméně český trh pro nás stále ještě nabízí velký prostor k růstu, byť jsme se za sedm let přítomnosti stali etablovaným dodavatelem IT pro firmy i veřejnou správu. Díky novému portálu můžeme obsluhovat naše zákazníky ještě efektivněji,“ poznamenal Petr Polák, ředitel Bechtle direct pro Českou republiku. Petr Polák řídí obchodní činnost v České republice a využívá k tomu i efektivní procesy německé mateřské společnosti. „Tým Petra Poláka má rozsáhlé znalosti v IT branži. S již etablovanými strukturami a novými funkcemi portálu máme velmi dobré předpoklady pro kontinuální zlepšování našich výsledků v České republice. Našim cílem je vytvořit z Bechtle skutečně mezinárodního partnera v oblasti dodávek IT pro podniky a veřejnou správu,“ doplnil Jürgen Schäfer.

Bechtle direct nabízí zákazníkům v České republice od roku 2011 široký sortiment více než 40 000 IT produktů a řešení. Vedle specifických hardwarových a softwarových produktů obsahuje sortiment také finanční a jiné služby. Firma má uzavřena certifikovaná partnerství s výrobci jako jsou HP Inc, Lenovo, Cisco, Microsoft, Dell, APC, HPE, Jabra, Samsung, Zebra a další

Petr Polák uzavřel: „V následujících letech chceme ještě více posílit náš tým a postupně rozvinout oblast poradenství. Chceme i nadále našim zákazníkům nabízet profesionální služby, postavené na znalostech, osobní péči a rozsáhlém sortimentu a zároveň celkovou kvalitu naší služby posouvat na stále vyšší úroveň.

V minulém obchodním roce dosáhla společnost Bechtle v oblasti IT-E-Commerce v Evropě obratu 1,05 miliardy eur; celkový obrat Bechtle dosáhl 3,6 miliardy eur.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více