E-commerce

Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek
Novinky

Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům.

Přečíst celý článek
Česká, slovenská a maďarská e-commerce jsou rozdílnější, než by se mohlo zdát
Novinky

Česká, slovenská a maďarská e-commerce jsou rozdílnější, než by se mohlo zdát

Česká republika patří mezi královnu on-line obchodování, má jeden z nejvyšších počtů e-shopů na tisíc obyvatel a je zemí, kde vznikají jedničky středoevropských e-commerce trhů. Pro většinu e-shopů je tak pro jejich expanzi zajímavější nějaký ze sousedních trhů, či jeden ze zemí V4. Ačkoli by se však mohlo zdát, že jde o velmi podobné trhy, ale opak je pravdou.

Přečíst celý článek
Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing
Novinky

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu.

Přečíst celý článek
Allegro urychluje mezinárodní doručení. Pomůže mu WE|DO
Novinky

Allegro urychluje mezinárodní doručení. Pomůže mu WE|DO

Společnost Allegro spouští novou službu Allegro International Delivery, která je postavena na kombinaci řešení více logistických partnerů pro první a poslední míli. Hlavním operátorem odpovědným za poslední míli v Česku se stala společnost WE|DO.

Přečíst celý článek
Jak zdražování změnilo zákazníky e-shopů?
Novinky

Jak zdražování změnilo zákazníky e-shopů?

Přestože mezi e-shopy panuje mírný optimismus a po loňském propadu vyhlížejí opět silnou sezonu, v řadách zákazníků to začíná vypadat jinak. Klesá loajalita a zásadním způsobem se mění jejich priority. A utrácet chtějí znatelně méně než v minulých letech. Jak se změnil zákazník před kritickou sezonou mapuje platební služba Skip Pay.

Přečíst celý článek
Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích
Novinky

Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích

Podle průzkumu Shopping Pulse společnosti Klarna, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích. Nákup přímo z platformy přitom uskuteční 40 % dotázaných. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.

Přečíst celý článek
Co můžou okamžité platby přinést klientům a obchodníkům?
Novinky

Co můžou okamžité platby přinést klientům a obchodníkům?

Okamžité platby jsou novým standardem převodu finančních prostředků v tuzemsku i ve většině zemí eurozóny. To přináší nové možnosti a modely chování nejen v osobním životě, ale i v komerční sféře. Které to jsou?

Přečíst celý článek
Vysoké náklady ženou e-shopy k fulfillmentu
Novinky

Vysoké náklady ženou e-shopy k fulfillmentu

Náklady na skladování rekordně rostou. Mnoha e-shopům končí fixace nájmu a někdy čelí až dvojnásobným cenám. Ty nyní dosahují až devíti eur za metr čtvereční. Ceny zvyšují také dopravci. E-shopy se proto obracejí na fulfillmentová centra, která zajišťují logistiku pro více klientů a nabízejí lepší ceny a efektivitu díky větším objemům.

Přečíst celý článek
Allegro.cz startuje a slibuje 130 milionů nabídek šitých na míru českým zákazníkům
Novinky

Allegro.cz startuje a slibuje 130 milionů nabídek šitých na míru českým zákazníkům

Online tržiště Allegro.cz, které dle svých slov českým zákazníkům nabízí desetkrát více produktů než jakýkoliv stávající tuzemský e-shop, se naplno rozbíhá. Na platformě nakoupily již tisíce českých zákazníků, kteří mají např. prostřednictvím programu Smart! k dispozici také bezplatné doručení i vrácení zboží.

Přečíst celý článek
Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing
Novinky

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti.

Přečíst celý článek