CRM

Automatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?

14. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Automatizace, integrace nebo kompletní digitalizace firem – to jsou trendy, které budou v centru pozornosti obchodníků a vývojářů v roce 2022. Vedle toho se ke slovu hlásí i důraz na lidský aspekt. Velkou výzvu bude představovat také zákaznická podpora společně s týmovou komunikací a spoluprací. Čtěte více

Salesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci

22. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce inovovala své digitální portfolio služeb Digital 360. Tato řešení pomáhají společnostem s urychlením digitální transformace a přinášejí novou generaci marketingových, obchodních i digitálních zkušeností. Nové technologie byly představeny na červnové konferenci. Čtěte více

Technologie nad dovednosti – jak mohou technologie nakopnout práci obchodníků

17. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností. Ačkoli se během pandemie většina obchodníků soustředila na rozvoj měkkých dovedností, pouze 11 % z nich se podařilo dosáhnout stanovených cílů. Oproti tomu respondenti, kteří vsadili na technologie pro generování leadů, dosahovali 26% úspěšnosti. Čtěte více

SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu. Čtěte více

Konica Minolta vstupuje na trh CRM systémů

14. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému, který pomůže v oblastech obchodu, marketingu a servisu. Systém lze propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta a nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Čtěte více

Microsoft Dynamics 365 a Microsoft AppSource

11. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft si přichystala dvě novinky pro podnikové uživatele. Aplikace Microsoft Dynamics 365 bude k dispozici letos na podzim a sjednotí současná řešení CRM a ERP do jedné cloudové služby. Druhou novinkou je AppSource, zdroj aplikací, add-inů a balíčků, které jsou nabízeny formou SaaS. Čtěte více

Platforma Select Connect partnerům Fujitsu usnadní každodenní činnosti

11. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fujitsu)
Mezi partnery Fujitsu míří nová interaktivní platforma „Fujitsu Select Connect“ využitelná v programech Select Experts a Select Circle Partners. Platforma je zabudovaná přímo do systému pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a umožňuje rychlejší, snazší a transparentnější spolupráci na celé řadě témat, jež vedou k úspěšnějšímu podnikání. Čtěte více

Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku

14. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů. Čtěte více

Infor posiluje v CRM, koupil Saleslogix

19. 8. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Společnost Infor koupila poskytovatele cloudových CRM systémů Saleslogix. Infor tak bude moci svým zákazníkům nabízet nové funkce orientované na prodej a služby ve svých sadách CloudSuite. Čtěte více
Zleva Michal Abraham, Václav Urban, Kateřina Borovanská

Bitva při tvorbě CRM systémů

20. 2. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Logic Point)
Společnosti Microsoft a Logic point představili případovou studii implementace systému CRM MS Dynamics do společnosti Centrum Holdings. Čtěte více

Stránky

Celkem 11 záznamů