Call centra

Avaya představila virtuálního agenta jako službu k okamžitému nasazení

12. 5. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Nové vylepšení platformy Avaya OneCloud výrazně zjednodušuje virtualizaci interakcí se zákazníky. Avaya Virtual Agent je konfigurovatelná, k okamžitému nasazení připravená služba, která firmám přináší veškeré výhody virtuální komunikace založené na umělé inteligenci. Čtěte více

Rodí se nová hvězda na poli herních sluchátek a náhlavních sad pro videokonference a profesionální komunikaci?

29. 12. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panter)
Na český a slovenský trh oznámila vstup značka EPOS. Společnost přinese řadu nových produktů z oblasti gamingu a profesionální komunikace. Staví přitom na bohatých zkušenostech společností Sennheiser s více než 75letou tradicí a 115letém know-how dánské firmy Demant, která je jejím aktuálním majitelem. Čtěte více

Avaya díky AI zlepšuje zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center

9. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Noví pokročilí AI virtuální klienti s novými, člověku podobnými automatizačními funkcemi výrazně zlepšují zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center. Novinka je k dispozici napříč celým portfoliem kontaktních center firmy Avaya. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Kulatý stůl: Současnost a budoucnost telefonních a kontaktních center

14. 2. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Tovek)
Společnost Tovek, která se zabývá vývojem a nasazením řešení pro zpracování informací, uspořádala kulatý stůl zaměřený na problematiku telefonních a kontaktních center v bankovním sektoru. Co je podle představitelů Československé obchodní banky, innogy Zákaznické služby, Raiffeisenbank, Sberbank a UniCredit Bank typické pro současná call centra a kam by se mohl obor ubírat? Čtěte více