Avaya představila virtuálního agenta jako službu k okamžitému nasazení

12. 5. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Nové vylepšení platformy Avaya OneCloud výrazně zjednodušuje virtualizaci interakcí se zákazníky. Avaya Virtual Agent je konfigurovatelná, k okamžitému nasazení připravená služba, která firmám přináší veškeré výhody virtuální komunikace založené na umělé inteligenci.

Nedávný průzkum společnosti Avaya uskutečněný ve spolupráci se společností Ipsos ukázal, že na základě poslední interakce s virtuálním agentem by pouze 1 ze 3 zákazníků doporučil tuto firmu ostatním. Je to proto, že pouze polovině z nich byl jejich problém nebo starost v kontaktu s virtuálním agentem vyřešen. Tento neúspěch je částečně způsoben historickou složitostí vývoje a poskytováním neefektivních řešení virtuálních agentů.

Avaya Virtual Agent tyto komplikace odstraňuje, když umožňuje organizacím rychle nasadit předpřipravené samoobslužné agenty v cloudu namísto jejich budování od nuly. Nasazení platformy Avaya OneCloud Experience Platform, která přináší nové koncepty v oblasti komunikace, umožňuje zákazníkům sestavit si vlastní pracovní postupy nebo si předplatit postupy předem připravené. Mimo jiné to umožňuje podnikům zapojit se do „zážitkové ekonomiky“ (Experience Economy) tím, že povýší své interakce se zákazníky nad rámec pouhého zefektivnění a učiní je také poutavějšími, aby získaly více času a pozornosti zákazníků. Podpora komunity Avaya Experience Builders pak může pomoci v začátcích nebo s řešením pokročilejších požadavků při implementaci.

„Zkušenost je dnes vším a firmy musí poskytovat zcela novou úroveň reakce, která se přizpůsobí měnícím se potřebám zákazníků a zaměstnanců, a to ve správném okamžiku,“ uvedl Simon Harrison, senior viceprezident a marketingový ředitel společnosti Avaya. „Avaya Virtual Agent usnadňuje organizacím rychlé sestavování interakcí, které potřebují k zajištění pozitivních, poutavých a zapamatovatelných zážitků.“

„To, co služba Avaya Virtual Agent dokáže během několika minut, je více, než by běžná společnost dokázala vyvinout a zprovoznit za několik týdnů,“ řekla Karen Hardy, viceprezidentka pro produktový management společnosti Avaya. „Avaya Virtual Agent spravuje všechny hlasové služby, telefonní hovory a rozpoznávání řeči a provádí orchestraci veškerých důležitých procesů, aby bylo snadné vytvářet přirozené hlasové služby, SMS nebo služby s umělou inteligencí. Pro firmy a vývojářskou komunitu to znamená, že kromě okamžitého snížení počtu hovorů s živými agenty, snížení průměrné doby čekání na hovor a zvýšení produktivity a efektivity agentů, mohou pozvednout zákaznickou zkušenost a učinit své značky poutavějšími.“

Hlavní možnosti a výhody služby Avaya Virtual Agent:

  • snadno konfigurovatelné šablony urychlují návrh a nasazení samoobslužných služeb bez nutnosti kódování;
  • jediné, snadno pochopitelné uživatelské rozhraní eliminuje potřebu nedostatkových vývojových zdrojů a školení;
  • snadno lze přidat/začlenit funkce umělé inteligence, které umožňují konverzace více podobné lidským;
  • podpora pro 20 jazyků.

Podobné články

Rodí se nová hvězda na poli herních sluchátek a náhlavních sad pro videokonference a profesionální komunikaci?

29. 12. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panter)
Na český a slovenský trh oznámila vstup značka EPOS. Společnost přinese řadu nových produktů z oblasti gamingu a profesionální komunikace. Staví přitom na bohatých zkušenostech společností Sennheiser s více než 75letou tradicí a 115letém know-how dánské firmy Demant, která je jejím aktuálním majitelem. Čtěte více

Avaya díky AI zlepšuje zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center

9. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Noví pokročilí AI virtuální klienti s novými, člověku podobnými automatizačními funkcemi výrazně zlepšují zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center. Novinka je k dispozici napříč celým portfoliem kontaktních center firmy Avaya. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Kulatý stůl: Současnost a budoucnost telefonních a kontaktních center

14. 2. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Tovek)
Společnost Tovek, která se zabývá vývojem a nasazením řešení pro zpracování informací, uspořádala kulatý stůl zaměřený na problematiku telefonních a kontaktních center v bankovním sektoru. Co je podle představitelů Československé obchodní banky, innogy Zákaznické služby, Raiffeisenbank, Sberbank a UniCredit Bank typické pro současná call centra a kam by se mohl obor ubírat? Čtěte více