Accenture

Accenture představil nové analytické aplikace pro segment utilities
Novinky

Accenture představil nové analytické aplikace pro segment utilities

Accenture představil pět pokročilých analytických aplikací, které firmám pomohou s rozhodnutími, jež můžou vést k lepším obchodním výsledkům. Jsou určeny především pro segment utilities, podniky z oblasti těžby a zpracování přírodních zdrojů a chemický průmysl. Aplikace jsou navrženy pro podporu cenotvorby, správy rizik, obchodování s energiemi, řešení závazků odběratelů a plánování náboru pracovních sil.

Přečíst celý článek
Většina lidí by se raději na internetu přihlašovala jinak než pomocí hesel
Novinky

Většina lidí by se raději na internetu přihlašovala jinak než pomocí hesel

Uživatelská jména a hesla dnes využíváme na internetu téměř všichni, ale většina z nás je nepovažuje za pohodlný a bezpečný způsob ochrany soukromí v digitálním světě.

Přečíst celý článek
Firmy potřebují zlepšit správu mobilních aplikací
Novinky

Firmy potřebují zlepšit správu mobilních aplikací

Podle studie společnosti Accenture rozpoznává velká většina vedoucích pracovníků přínos mobilních aplikací pro svůj podnik (87%), ale jen málo z nich je dobře připraveno na úspěšné zavedení a udržování těchto aplikací.

Přečíst celý článek
Evropští zaměstnanci jsou na digitální technologie připraveni
Novinky

Evropští zaměstnanci jsou na digitální technologie připraveni

Evropští zaměstnanci se k dopadu digitálních technologií staví kladně, zatímco firmy se potýkají s problémy při prosazování digitálních obchodních modelů. Podle výzkumu společnosti Accenture na každého zaměstnance, který je přesvědčený o negativním vlivu digitálních technologií, připadají čtyři, kteří se domnívají, že digitální technologie jejich pracovní život zlepší.

Přečíst celý článek
Operátoři získávají stále důležitější roli
Novinky

Operátoři získávají stále důležitější roli

Růst poptávky po inteligentních zařízeních staví telekomunikační operátory do klíčové pozice v digitálním ekosystému. V průzkumu společnosti Accenture zaměřeném na chování zákazníků patřili telekomunikační operátoři mezi tři typy firem, u kterých by si zákazníci koupili inteligentní zařízení. V průzkumu dokonce skončili hned za specializovanými výrobci a výrobci mobilních telefonů a počítačů.

Přečíst celý článek
Lidé mají stále potíže s novými technologiemi
Novinky

Lidé mají stále potíže s novými technologiemi

Až 83 % lidí má potíže při používání chytrých zařízení. Podle studie společnosti Accenture mají moderní zařízení, jako jsou chytré hodinky, domovní termostaty, monitory fyzické zátěže, chytré zábavní systémy v automobilech, domácí bezpečnostní kamery a systémy i nositelné chytré zdravotní pomůcky, stále rezervy v intuitivním a komfortním užívání.

Přečíst celý článek
Mezi IT a marketingem to skřípe
Novinky

Mezi IT a marketingem to skřípe

Nefungující spolupráce mezi marketingovým a IT oddělením má výrazný vliv na kvalitu poskytovaných služeb. Podle studie společnosti Accenture jsou manažeři IT odhodlanější k vzájemné spolupráci více než manažeři marketingoví. Tři ze čtyř manažerů IT souhlasí s tím, že vzájemná spolupráce mezi oběma divizemi je velmi důležitá, v případě marketingových manažerů však podobný názor sdílí pouze 55 % dotázaných.

Přečíst celý článek
Accenture: Libor David
Personálie

Accenture: Libor David

Libor David nastoupil 1. února 2013 na pozici generálního ředitele společnosti Accenture v České republice. Ve vedení nahradil Maurizia Bariniho.

Přečíst celý článek
Outsourcingová partnerství nejsou plně využita
Novinky

Outsourcingová partnerství nejsou plně využita

Chtějí-li podniky vytěžit z outsourcingu podnikových procesů jeho plnou obchodní hodnotu, podle studie společnosti Accenture musí změnit postupy a modely svého chování. Průzkum ukázal, že pouze relativně malé procento případů outsourcingu podnikových procesů (BPO) dnes dosahuje plného využití nabízené obchodní hodnoty.

Přečíst celý článek
Novinky

Internet je důležitým místem pro nákup zboží

Při nákupech nejčastěji lidé informace o zboží hledají na internetu. Velkou váhu spotřebitelé přikládají také osobním referencím od lidí, které znají. Vyplývá to z průzkumu společnosti Accenture.

Přečíst celý článek