Personálie
G2 server: Vojtěch Morávek a Dana Klementová
Společnost G2 server nadále rozšiřuje svůj tým. Od září posílila o Vojtěcha Morávka na pozici chief product officer a Danu Klementovou na pozici marketingové managerky.
Přečíst celý článekMicrosoft: Petr Váša a Nikola Pleska
Prodej a marketing kancelářského softwaru Microsoft Office má od července na starosti Petr Váša. Na pozici produktového manažera pro Microsoft Dynamics nastoupil Nikola Pleska.
Přečíst celý článekSAP ČR: Markéta Bauerová
Společnost SAP ČR posílila svůj tým a na pozici obchodní ředitelky jmenovala Markétu Bauerovou, která má dlouholeté zkušenosti z lokálních i regionálních obchodních pozic v IT. V české pobočce SAP je zodpovědná za firemní strategii, vedení týmu, řízení vztahů se zákazníky a obchodní výsledky.
Přečíst celý článekGFI Software: Helena Maršíková
Společnost GFI Software jmenovala Helenu Maršíkovou do pozice channel marketing directora v regionu Americas a CZSK. Helena Maršíková, která je nově zodpovědná také za marketingovou podporu partnerů v České republice a na Slovensku, přišla z firmy Kerio Technologies získané akvizicí začátkem tohoto roku.
Přečíst celý článekSabris: Jan Gábriš
CEO společnosti Sabris byl jmenován Jan Gábriš, který je zodpovědný především za tvorbu a rozvoj obchodní strategie s cílem využít potenciál a zkušenosti konzultantů v oblasti řešení SAP a enterprise content managementu.
Přečíst celý článekLenovo: Alex Moor
Marketingovým ředitelem pro region EMEA v mobilní divizi společnosti Lenovo byl jmenován Alex Moore, který dosud působil jako seniorní poradce vrcholového managementu firem pro oblast rychloobrátkového zboží.
Přečíst celý článekUPC: Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec
Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nastoupili Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec. V týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešují marketingové aktivity v České republice a v dalších zemích střední Evropy.
Přečíst celý článekMall.cz: Miroslav Matyáš
Mall.cz obsadil další pozici na úrovni vrcholového managementu. Kompletní B2B strategii v oblasti partnerského prodeje vede Miroslav Matyáš (41), který má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími.
Přečíst celý článekLexmark: Martin Kozdera
Na pozici channel manager ve společnosti Lexmark International Czech v červenci nastoupil Martin Kozdera. Na starosti má rozvoj partnerského prodeje v distribučním kanále a podporu nových produktových řad tiskáren a multifunkcí.
Přečíst celý článekT-Mobile: Jan Kopecký
Šéfem interní komunikace mobilního operátora T-Mobile se od srpna stal Jan Kopecký. Nový senior manažer zároveň díky personálnímu propojení zastává stejnou roli i v sesterském Slovak Telekomu.
Přečíst celý článek