Personálie

Foxconn 4Tech: Jan Rezek

Rozvoj obchodních a marketingových aktivit na českém i mezinárodním trhu ve společnosti Foxconn 4Tech má z nově vzniklé pozice marketingového ředitele na starosti Jan Rezek (38 let).

František Doupal
Zdroj: Foxconn 4Tech
  • 10. 1. 2018
  • 0 min
Foxconn 4Tech: Jan Rezek

Před příchodem do Foxconn 4Tech působil Jan Rezek ve společnosti Altron, kde zastával stejný pracovní post. Jeho hlavním úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu.

 

V technologickém odvětví, a to jak v českých, tak mezinárodních firmách, má Jan Rezek bohaté zkušenosti. Má za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, České radiokomunikace a ČD-Telematika.

 

Honza vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.

Podobné články

Foxconn 4Tech: Jan Rezek
Personálie

Foxconn 4Tech: Jan Rezek