PayPal: Stanley Wachs a Luca Cassina

30. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PayPal)
PayPal dosadil Stanleyho Wachse do funkce generálního manažera regionu širší Evropy (Skandinávie, střední a východní Evropa a Turecko). Převezme pozici po Lucovi Cassinovi, který se postavil do čela aktivit PayPalu v západní Evropě (Francie, Itálie, Španělsko, Nizozemsko a Belgie).
Stanley Wachs a Luca Cassina

Oba senior manažeři mají rozsáhlé zkušenosti s rozvojem nových obchodních modelů a platebních produktů, formování strategických partnerství s bankami a platebními sítěmi. Stanley Wachs povede regionální obchodní strategii společnosti PayPal, obchod, partnerství a přijímání nejnovějších inovací v oblasti platebních produktů společnosti PayPal ze strany obchodníků. Bude také zodpovědný za budování pozice PayPal jako lídra v online a mobilních platbách, stejně jako za rozšíření geografické působnosti společnosti PayPal na rychle rostoucích domácích i přeshraničních trzích Skandinávie, střední a východní Evropy a Turecka.

Těším se na to, že budu mít šanci implementovat strategii PayPalu v regionech s takovým potenciálem. PayPalu se nabízí příležitost k růstu a využijeme ji k tomu, abychom naše služby rozšířili ve více zemích. Rok 2012 byl pro naši společnost výjimečným a jsem šťastný, že mohu být součástí tak talentovaného týmu, který vytváří budoucnost peněz a mění způsob, jakým svět dnes nakupuje a platí,“ řekl Stanley Wachs.

Luca Cassina má na starosti management společnosti v jednotlivých zemích, a bude mít na starost rozvoj expanze do dalších odvětví a vytvářet strategii společnosti PayPal pro partnerství s klíčovými regionálními partnery na trhu finančních služeb.

Těším se na svou novou roli v době, kdy inovativní technologie pro online a mobilní platby přinášejí v západní Evropě revoluci ve způsobech, jakými lidé nakupují a platí,“ řekl Luca Cassina. „Vždy mne bavilo vytvářet nové příležitosti na trhu a představovat přelomové produkty, které umožní obchodníkům a zákazníkům bezpečnější interakci. Věřím, že PayPal je v jedinečné pozici etablovat se v této nové éře obchodu, prováděného prostřednictvím různých obchodních kanálů.“

Stanley Wachs nastoupil do PayPalu v listopadu 2011 jako ředitel pro strategii a rozvoj pro Evropu, Blízký Východ a Afriku. Dříve pracoval na různých pozicích ve Western Union. Absolvoval European Business School a vystudoval INSEAD’s International Executive Programme.
 
Luca Cassina začal v PayPalu v Itálii v roce 2007. Dříve Luca pracoval jako Country Manager ve Švýcarsku pro globální norskou společnost Schibsted Classified Media. Luca má bakalářský titul z Business Administration z Bocconi University v italském Miláně.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více