Adastra: Martin Rys

17. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Do Adastry se po téměř dvou letech vrátil z Microsoftu Martin Rys. Jako competency leader pro oblast Business Inteligence bude do praxe aplikovat nové trendy v oblasti Big Data, Internet of Things a cloudových a mobilních služeb Business Intelligence.

Úkolem Martina Ryse jako odborníka na problematiku Data Warehousingu a Business Intelligence je v praxi aplikovat perspektivní trendy a technologie v bouřlivě se rozvíjejících oblastech jako jsou Big Data, Internet of Things, Cloud Business Intelligence, Advanced Analytics, Self-service Business Inteligence nebo Mobile Business Intelligence.

„V Adastře chci především zajistit rozvoj odpovídajících kompetencí, navázat partnerství s relevantními dodavateli a rozvinout spolupráci s našimi zákazníky,” upřesnil Martin Rys.

Výsledkem by podle Martina Rysa měla být schopnost pomoci zákazníkům s modernizací v oblasti zpracování, analýzy a využití dat. Portfolio nabízených služeb by mělo kromě implementace systémů zahrnovat i konzultační služby, například při definici vhodných případů využití informací získaných analýzou dat, dále při definici moderní architektury a plánu rozvoje nebo definici relevantních procesů.

Součástí poskytovaných služeb budou také workshopy a školení a realizace prototypů včetně dodávek komplexních řešení.

Martin Rys do Adastry nastoupil jako konzultant v roce 2005. Předtím působil ve společnosti Eurotel Praha, kde po více než deseti letech ukončil svou kariéru na pozici IT manažera. V roce 2014 odešel do Microsoftu, kde působil jako DWH/BI architekt.

Rys má za sebou z pozice konzultanta řadu projektů pro klienty z oblastí telekomunikací, bankovnictví a pojišťovnictví. V následujících letech se hodlá soustředit primárně na rozvoj kompetencí DWH/BI u projektů využívajících technologická řešení Microsoft SQL Server, Hadoop, Power BI, Azure, Cortana Intelligence Suite nebo IoT Suite a rozšiřovat stávající portfolio nástrojů.

Štítky: 

Podobné články

Marketing v Adastře řídí Ivo Mareček

29. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Na pozici ředitele marketingu ve společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který dříve působil například v T-Mobilu či v Deutsche Telekom. Jeho úkolem je především posílení vnímání Adastry jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální komunikace. Čtěte více
Lenka Nováková, ředitelka divize IoT v Adastře

Adastra: Lenka Nováková ředitelkou divize IoT

10. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Společnost Adastra přijala do divize internetu věcí (IoT) novou ředitelku Lenku Novákovou, která přišla ze společnosti G4S Cash a Secure Solutions. Jejím cílem je zavádění IoT scénářů pro klienty ze segmentu bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací a retailu. Čtěte více

Adastra Group dokončila akvizici Anywhere Mobile Apps

20. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Technologická a konzultační společnost Adastra Group dokončila v České republice akvizici Anywhere Mobile Apps, specializující se na vývoj mobilních aplikací. Společnost přejmenovaná na adastra.one bude i nadále působit jako samostatná entita v Adastra Group. Čtěte více
Zbyněk Němec, ředitel HR v Adastře

Adastra: Zbyněk Němec

24. 6. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Řízením lidských zdrojů ve společnosti Adastra byl pověřen Zbyněk Němec, který tuto pozici předtím zastával u filipínského Home Creditu. Jeho úkolem je především vyhledávání nových IT specialistů přímo na vysokých školách a vytváření povědomí o společnosti jakožto dobrém zaměstnavateli. Čtěte více