Zrychlená záruční výměna u Samsung Techwin

7. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Samsung Techwin)
Zrychlená záruční výměna, kterou představila bezpečnostní divize Samsungu, nabídne zákazníkům podporu té nejvyšší možné úrovně.

„Naše bezpečnostní produkty se prokázaly jako vysoce spolehlivé, přesto si ale uvědomujeme, jak skličující může být pro instalační pracovníky a uživatele čekání na to, než bude vadný produkt vyhodnocen a poskytnuta náhrada,“ vysvětlil Jason Rou, evropský manažer služeb společnosti Samsung Techwin Europe. „Naše nová zrychlená záruční výměna skýtá instalačním pracovníkům jistotu, že mohou opravit bezpečnostní systém co nejrychleji a nemusejí čekat, až bude vadný produkt zpracován jedním z našich servisních středisek.“

Pokud se produkt ukáže vadným v průběhu prvního roku své celkové tříleté záruky, bude na udanou adresu doručena náhrada do 48 hodin od vznesení požadavku. Tato nová služba pokrývá veškeré analogové i IP síťové produkty společnosti s výjimkou příslušenství, ovládacích klávesnic a monitorů.

Instalační pracovníci, kteří se kvalifikovali do programu Smart Partners společnosti Samsung Techwin, mohou využívat zrychlenou záruční výměnu až po dobu dvou let z celkové tříleté záruky.

„Jsme odhodláni pomoci profesionálním instalačním pracovníkům s novými systémy i našim stávajícím zákazníkům. Toto rozšíření záručních podmínek je významné již samo o sobě, doplňuje ovšem také celé spektrum služeb s přidanou hodnotou, které nabízíme, včetně bezplatného návrhu systému, technické podpory a školení,“ doplnil Jason. „S pomocí distribuční sítě jsme zjišťovali, co je pro naše zákazníky důležité, a výsledkem je nedávné uvedení řady 2MP Full HD síťových kamer s čipovou sadou WiseNetIII zahrnující klíčové funkce, které uživatelé a instalační pracovníci pokládali při výběru HD IP síťových kamer společnosti Samsung Techwin za nezbytné. Jsme si vědomi i toho, že nabízet ty nejlepší produkty nestačí a že musíme poskytovat také spektrum služeb zajišťované nejprofesionálnějšími technickými týmy v oboru.“

Podrobnosti ohledně záručních podmínek společnosti Samsung Techwin a postupu při výměně vadných produktů naleznete na www.samsungsecurity.co.uk/en/support/warranty.aspx.

Štítky: 
Záruky, Samsung, Hanwha Vision

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více