Zásilkovna.cz rozjíždí prodejny se zbožím

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Zásilkovna.cz)
Nový projekt Zásilkovny spojuje více značek e-shopů v kamenných prodejnách. Díky tomu bude možné na jednom místě nejen vyzvedávat dříve objednané zboží, ale také přímo nakoupit vybrané produkty.

První takováto prodejna Zásilkovny bude fungovat od 18. listopadu na pražském Andělu. Zákazníci v ní najdou několik značek, které si svým oborem nekonkurují. V Praze využijí outsourcovanou prodejnu například Pilulka.cz, Tisknulevně.cz, Bestdárky.cz, Xparfémy nebo Sluchátka.net. Část sortimentu bude návštěvníkům nabízena přímo na prodejní ploše, další produkty přítomných e-shopů tam bude možné objednat. Zákazníkům budou k dispozici prodavači, proškolení na všechny zastoupené značky.

„Naším partnerem se může stát kterýkoliv dlouhodobě zavedený internetový obchod s velkým počtem spokojených zákazníků, jenž se specializuje na určitý druh zboží. Touto formou outsourcingu mohou internetové obchody prodávat své zboží v kamenné prodejně pod vlastním brandem za minimální náklady,“ řekla zakladatelka a výkonná ředitelka Zásilkovna.cz Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz nabízí e-shopům nejen vlastní síť prodejen a možnost šíření jejich značky v maloobchodě, ale také výměnu zákazníků mezi e-shopy a tím i zvýšení jejich příjmů.

Česko je e-commerční velmoc, na trhu je aktivních 35 000 e-shopů. Český online zákazník je nadprůměrně aktivní a digitálně zkušený. 57 % české populace obchoduje online, 90 % z nich jsou aktivní uživatelé. Nakupování přes internet je stále oblíbenější, zákazníci čím dál více využívají také možnost si zboží vyzvednout osobně na prodejně. Internetové obchody, které vlastní kamennou prodejnu nemají, mohou osobní převzetí zákazníkům umožnit prostřednictvím sítě téměř 300 poboček Zásilkovna.cz. “Doručení zásilky na výdejní místo volí zpravidla zákazníci, kteří zboží potřebují co nejdříve a vyhovuje jim i nízká cena této služby. Čtvrtina klientů využívá také možnost si obsah zásilky při vyzvednutí ještě zkontrolovat,” dodává Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz byla založena v roce 2008. Internetovým obchodům umožňuje nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží - zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho podat k reklamaci. Zásilkovna.cz také nabízí alternativu k poštovním službám - levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně 273 poboček v Čechách a na Slovensku, kde spolupracuje s více než 6 000 e-shopy.

Štítky: 

Podobné články

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více