Zásilkovna.cz rozjíždí prodejny se zbožím

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Zásilkovna.cz)
Nový projekt Zásilkovny spojuje více značek e-shopů v kamenných prodejnách. Díky tomu bude možné na jednom místě nejen vyzvedávat dříve objednané zboží, ale také přímo nakoupit vybrané produkty.

První takováto prodejna Zásilkovny bude fungovat od 18. listopadu na pražském Andělu. Zákazníci v ní najdou několik značek, které si svým oborem nekonkurují. V Praze využijí outsourcovanou prodejnu například Pilulka.cz, Tisknulevně.cz, Bestdárky.cz, Xparfémy nebo Sluchátka.net. Část sortimentu bude návštěvníkům nabízena přímo na prodejní ploše, další produkty přítomných e-shopů tam bude možné objednat. Zákazníkům budou k dispozici prodavači, proškolení na všechny zastoupené značky.

„Naším partnerem se může stát kterýkoliv dlouhodobě zavedený internetový obchod s velkým počtem spokojených zákazníků, jenž se specializuje na určitý druh zboží. Touto formou outsourcingu mohou internetové obchody prodávat své zboží v kamenné prodejně pod vlastním brandem za minimální náklady,“ řekla zakladatelka a výkonná ředitelka Zásilkovna.cz Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz nabízí e-shopům nejen vlastní síť prodejen a možnost šíření jejich značky v maloobchodě, ale také výměnu zákazníků mezi e-shopy a tím i zvýšení jejich příjmů.

Česko je e-commerční velmoc, na trhu je aktivních 35 000 e-shopů. Český online zákazník je nadprůměrně aktivní a digitálně zkušený. 57 % české populace obchoduje online, 90 % z nich jsou aktivní uživatelé. Nakupování přes internet je stále oblíbenější, zákazníci čím dál více využívají také možnost si zboží vyzvednout osobně na prodejně. Internetové obchody, které vlastní kamennou prodejnu nemají, mohou osobní převzetí zákazníkům umožnit prostřednictvím sítě téměř 300 poboček Zásilkovna.cz. “Doručení zásilky na výdejní místo volí zpravidla zákazníci, kteří zboží potřebují co nejdříve a vyhovuje jim i nízká cena této služby. Čtvrtina klientů využívá také možnost si obsah zásilky při vyzvednutí ještě zkontrolovat,” dodává Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz byla založena v roce 2008. Internetovým obchodům umožňuje nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží - zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho podat k reklamaci. Zásilkovna.cz také nabízí alternativu k poštovním službám - levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně 273 poboček v Čechách a na Slovensku, kde spolupracuje s více než 6 000 e-shopy.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více