Synology nabízí k servisu dopravu zcela zdarma

11. 12. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Synology)
Společnost Synology nově u služby Synology Replacement Service Europe (SRSE) nabízí dopravu zdarma pro servis svých NAS serverů série XS a XS+. Dopravce zajistí odvoz vadných produktů a dovoz náhradních dílů.

Uživatelé dostanou náhradní produkty dokonce dříve, než se defektní kusy dostanou do Synology, což pomůže optimalizovat dobu provozuschopnosti a uchování všech služeb. Více informací najdete zde.

Služba Synology Replacement Service Europe (SRSE) tak představuje systém náhradních produktů, který může urychlit proces výměny vadných produktů a minimalizovat prostoje. Díky SRSE Synology může zaslat náhradní produkty ještě předtím, než společnosti vrátíte ty původní vadné.

Štítky: 

Podobné články

Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku

18. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod. Čtěte více

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více