Promotéři pomohou ke zvýšení prodejů

1. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Promoteri.eu)
Hospodářský růst pokračuje v oživování. Podle Světové banky celosvětová ekonomika letos roste o 2,8 % a v eurozóně o 1,5 procenta. To potvrzuje také agentura Promoteri.eu, která za prvních pět měsíců tohoto roku zaznamenala 13% růst obratu a zaznamenala zvýšenou poptávku po svých službách.

Agentura působící v České republice a na Slovensku uspořádala od ledna do května 96 akcí – většinou pro nadnárodní společnosti, pohybující se v oblasti výpočetní a telekomunikační techniky, spotřební elektroniky a potravinářství. Zapojily se však i ryze tuzemské společnosti, přičemž některé z nich znovu objevují další cestu k propagaci, kterou je promotérství. „Víme, že zákazník po komunikaci s dobře proškoleným promotérem odchází plný informací a dojmů, které následně využije při svém rozhodování při nákupu,“ řekl Marcel Divín, business sales manager společnosti Epson.

Promotéři a hostesky agentury Promoteri.eu pro své klienty do června odpracovali 437 dnů, což je 6 812 hodin věnovaných různým promočním aktivitám.

„Začátek roku bývá pro většinu firem, co se týká vývoje byznysu, zpravidla vždy pozvolný. My jsme však už v prvních dnech letošního roku měli hodně napilno. Velmi nás těší tento vzrůstající trend a také fakt, že firmy si velmi dobře uvědomují, že promotéři a hostesky pro ně představují novou cestu, jak zvýšit prodej produktů a služeb,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

I letos Promoteri.eu pracují pro své klíčové klienty a spolupráci s nimi dále rozšiřují. Z technologických společností agentura získala nového klienta – Western Digital, pro kterého uskutečnila sérii promoakcí, jež byly zacíleny zejména na podporu prodeje pevných a síťových disků WD. Téměř jako doma se Promoteri.eu cítí v showroomu Alza.cz. Jen do června zde agentura uspořádala pro klienty TP-Link, Belkin, Brother či Western Digital několik desítek kampaní.

Zejména v zimním období je velká poptávka ze strany potravinářských společností po promoakcích na podporu alkoholických i nealkoholických produktů. Jmenovat můžeme například společnosti Rudolf Jelínek a Coca-Cola. Koncem května promotéři ve spolupráci s Falo Events, M-Communications, RTC Production a Schneider Electric uspořádali několik desítek dětských dnů.

Značky jsou zastupovány i při jiných příležitostech, například na veletrzích a velkých společenských akcích, kde jim je poskytnut plný servis – od zajištění občerstvení, rozdávání letáků, seznamování s produkty a službami či vše, co je spojeno s chodem promostánku. Toho využil například Epson na veletrhu Reklama – Polygraf či Coca-Cola před O2 arénou při Mistrovství světa v ledním hokeji.