Nové vedení PayPal ve střední a východní Evropě

1. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PayPal)
Společnost PayPal Central & Eastern Europe udělala personální změny, a navíc oznámila, že se zaměří na potřeby a přání zákazníků v jednotlivých zemích svého regionu. Co konkrétního pro vás připravuje?

Matt Komorowski a Ganna Yevtushenko jsou nyní pod vedením Damiena Perillata, ředitele PayPal Central & Eastern Europe, zodpovědní za prodej a obchodní rozvoj společnosti ve střední a východní Evropě.

Změny byly uskutečněny s ohledem na řízení růstu příjmů z mezinárodního obchodu, rozvoj služeb, založených na mobilní platformě, nebo průnik PayPal do offline světa kamenných prodejen. Nedílnou součástí bude zaměření se na potřeby a přání zákazníků v jednotlivých zemích regionu střední a východní Evropy.

„Střední a východní Evropa je svědkem obrovského vzestupu elektronického obchodování v posledních několika letech. Jsme přesvědčeni, že nová strategie a vedení PayPal bude přínosem jak pro obchodníky, tak pro spotřebitele. Jednou z priorit pro tento region bude rozvoj přes hraničního obchodu, který celosvětově představuje 25% TPV. Tento podíl je ještě větší v regionu střední a východní Evropy,“ řekl Damien Perillat, ředitel PayPal Central & Eastern Europe. „PayPal bude své aktivity soustředit také na maloobchodníky, kteří získají díky PayPal možnost vícekanálového obchodování. Placení mobilem je klíčem k úspěchu v době, kdy hranice on-line a off-line obchodování se stírají,“ dodal Damien Perillat.

Nový tým bude zodpovědný za rozvoj mobilního bezkontaktního placení a uvedení platebního systému PayPal do kamenných prodejen v pobočkách PayPal ve střední a východní Evropě.

PayPal představila mobilní aplikaci již více než polovině trhu ve střední a východní Evropě, a to včetně produktu v podobě „mobilní expresní pokladny“ nebo „knihovny mobilních plateb“ pro vývojáře. Zákazníci využívají mobilní funkce v mnoha případech různými způsoby, a proto se PayPal snaží vytvářet produkty, které mapují aktivity běžného zákazníka v různých zemích. V následujících letech bude nové vedení silně zaměřovat aktivity PayPal na navázání dlouhodobých partnerství s místními dopravci, vývojáři aplikací a platforem a dalšími partnery, kteří budou přinášet stále nové služby pro zákazníky PayPal v jednotlivých zemích. PayPal očekává nárůst objemu mobilních transakcí na 10 miliard dolarů v tomto roce, což je nárůst 150% oproti minulému roku.

PayPal radikálně zjednodušil fungování přeshraničního obchodu při manipulaci se širokou škálou typů plateb a dále nabízí nové bezpečnostní normy. S více než 100 miliony aktivních účtů ve 190 zemí a v 25 měnách na celém světě PayPal nyní umožňuje ještě efektivnější globální nakupování online, a to i v české měně.

S novým vedením a týmem, pocházejícím z různých trhů střední a východní Evropy, se bude PayPal zaměřovat na rozšíření globálního know-how a navázání spolupráce s místními partnery. PayPal umožní domácím finančním společnostem, aby transfer peněz byl rychlejší než tomu bylo doposud, což přinese výhody nejen zákazníkům, ale také maloobchodníkům. Kromě toho také pomůže obchodníkům zvýšit míru konverze a prodeje tím, že umožní okamžitý přístup k milionům zákazníků v regionu střední a východní Evropy i mimo ni.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více