Největší evropský e-commerce integrátor přichází do Česka. Obchodníky napojí na Mall

19. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Populární e-commerce integrátor BaseLinker, který umí snadno a rychle napojit e-shopy na největší online tržiště, přichází do Česka a na Slovensko. Nástroj tak nově mohou využít i čeští a slovenští obchodníci, kteří se díky BaseLinkeru snadno dostanou na Mall a přímo v jeho rozhraní budou moci zalistovat zboží i odbavovat objednávky zákazníků.

Nové integrační řešení BaseLinker je vhodné především pro obchodníky, kteří chtějí začít prodávat na Mallu a hledají nejsnazší možnou cestu. BaseLinker ale ocení i ti, kteří již na tržišti prodávají, ale nejsou plně spokojeni se svou stávající formou napojení. BaseLinker umožňuje v jednom přehledném rozhraní zboží zalistovat, odbavit objednávky a také třeba zajistit dopravu skrze Mall Delivery a vytisknout potřebné přepravní štítky. Z BaseLinkeru lze navíc zboží vystavit i na další online tržiště včetně polského Allegra či Amazonu.

„Jsme největší evropský e-commerce integrátor a naši službu aktivně využívá více než 15 000 obchodníků. Máme za sebou 15 let vývoje a nabízíme přes 400 integrací. Náš vstup do Česka a na Slovensko znamená, že e-shopy mají nově možnost napojit se na Mall pomocí jednoduchého a spolehlivého nástroje, na který si snadno napojí i třeba svůj účetní a skladový systém,“ popsal Radek Klouda, ředitel BaseLinkeru pro Českou republiku a Slovensko.

Zájemci o prodej na Mallu mají dnes řadu možností, jak se na největší české online tržiště napojit. Nejmenší obchodníci mají možnost využít manuální napojení a své produkty a objednávky ručně spravovat přímo v přehledném rozhraní Mall Partner. Možné je také napojení přes XML feedy, jako je populární Heureka Feed, skrze vlastní e-shopová řešení, jako je Shoptet či FastCentrik či WooCommerce, a největší obchodníci se napojují přes API. BaseLinker je tedy další možností, jejíž výhodou je primárně možnost vše spravovat na jednom místě a skrze přehledné rozhraní BaseLinkeru obsloužit prodeje napříč všemi svými online kanály.

„Možnost snadno se na Mall napojit a pohodlně prodávat je jednou z věcí, na které v Mallu usilovně pracujeme již od spuštění partnerského prodeje a máme velkou radost, že spolu s BaseLinkerem můžeme nabídnout další cestu, jak si může obchodník prodej na internetovém tržišti maximálně usnadnit. Věříme, že nám spojení s BaseLinkerem otevře cestu k dalším obchodníkům, kteří s napojením dosud váhali, a naše nabídka čítající 2,6 milionu unikátních produktů se tak ještě rozšíří,“ uvedl ke spojení s BaseLinkerem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Pro e-shopy prodávající na Mallu má BaseLinker připravenou speciální promoakci, díky které obchodníci získají prvních šest měsíců služby zdarma s neomezeným přístupem ke všem existujícím i novým integracím. Službu si tak budou moci bez obav a bez závazků vyzkoušet a sami posoudit, zda splňuje jejich představy. Velmi prozákaznicky má BaseLinker cenovou politiku nastavenou i po uplynutí zkušebního přístupu. Plná verze služby je zpoplatněna paušální měsíční platbou začínající již na 199 korunách.

Na české online tržišti Mall Partner aktuálně prodává již přes 2 600 obchodníků.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více