Největší evropský e-commerce integrátor přichází do Česka. Obchodníky napojí na Mall

19. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Populární e-commerce integrátor BaseLinker, který umí snadno a rychle napojit e-shopy na největší online tržiště, přichází do Česka a na Slovensko. Nástroj tak nově mohou využít i čeští a slovenští obchodníci, kteří se díky BaseLinkeru snadno dostanou na Mall a přímo v jeho rozhraní budou moci zalistovat zboží i odbavovat objednávky zákazníků.

Nové integrační řešení BaseLinker je vhodné především pro obchodníky, kteří chtějí začít prodávat na Mallu a hledají nejsnazší možnou cestu. BaseLinker ale ocení i ti, kteří již na tržišti prodávají, ale nejsou plně spokojeni se svou stávající formou napojení. BaseLinker umožňuje v jednom přehledném rozhraní zboží zalistovat, odbavit objednávky a také třeba zajistit dopravu skrze Mall Delivery a vytisknout potřebné přepravní štítky. Z BaseLinkeru lze navíc zboží vystavit i na další online tržiště včetně polského Allegra či Amazonu.

„Jsme největší evropský e-commerce integrátor a naši službu aktivně využívá více než 15 000 obchodníků. Máme za sebou 15 let vývoje a nabízíme přes 400 integrací. Náš vstup do Česka a na Slovensko znamená, že e-shopy mají nově možnost napojit se na Mall pomocí jednoduchého a spolehlivého nástroje, na který si snadno napojí i třeba svůj účetní a skladový systém,“ popsal Radek Klouda, ředitel BaseLinkeru pro Českou republiku a Slovensko.

Zájemci o prodej na Mallu mají dnes řadu možností, jak se na největší české online tržiště napojit. Nejmenší obchodníci mají možnost využít manuální napojení a své produkty a objednávky ručně spravovat přímo v přehledném rozhraní Mall Partner. Možné je také napojení přes XML feedy, jako je populární Heureka Feed, skrze vlastní e-shopová řešení, jako je Shoptet či FastCentrik či WooCommerce, a největší obchodníci se napojují přes API. BaseLinker je tedy další možností, jejíž výhodou je primárně možnost vše spravovat na jednom místě a skrze přehledné rozhraní BaseLinkeru obsloužit prodeje napříč všemi svými online kanály.

„Možnost snadno se na Mall napojit a pohodlně prodávat je jednou z věcí, na které v Mallu usilovně pracujeme již od spuštění partnerského prodeje a máme velkou radost, že spolu s BaseLinkerem můžeme nabídnout další cestu, jak si může obchodník prodej na internetovém tržišti maximálně usnadnit. Věříme, že nám spojení s BaseLinkerem otevře cestu k dalším obchodníkům, kteří s napojením dosud váhali, a naše nabídka čítající 2,6 milionu unikátních produktů se tak ještě rozšíří,“ uvedl ke spojení s BaseLinkerem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Pro e-shopy prodávající na Mallu má BaseLinker připravenou speciální promoakci, díky které obchodníci získají prvních šest měsíců služby zdarma s neomezeným přístupem ke všem existujícím i novým integracím. Službu si tak budou moci bez obav a bez závazků vyzkoušet a sami posoudit, zda splňuje jejich představy. Velmi prozákaznicky má BaseLinker cenovou politiku nastavenou i po uplynutí zkušebního přístupu. Plná verze služby je zpoplatněna paušální měsíční platbou začínající již na 199 korunách.

Na české online tržišti Mall Partner aktuálně prodává již přes 2 600 obchodníků.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více