NejElektronika servisním partnerem Prestigia

18. 2. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Prestigio)
Prestigio podepsalo partnerství s dalším servisním partnerem – společností NejElektronika. Díky tomu slibuje zkvalitnění péče o své zákazníky.

Kromě stávajícího servisního partnera společnosti Ilaid International tak bude nově zákazníkům k dispozici NejElektronika zajišťující servis kompletního portfolia Prestigio produktů, které zahrnuje telefony, tablety, čtečky elektronických knih, GPS navigace atd.

Martin Zeman, ředitel společnosti Prestigio Europe k tomu dodal: „Věřím, že spolupráce s dalším servisním partnerem zvýší komfort a spokojenost našich zákazníků.“

Zákazníci se mohou obrátit na NejElektronika prostřednictvím následujících kontaktů:

Telefon: +420 606 716 816
E-mail: info@servistabletu.cz
Web: www.servistabletu.cz

Štítky: 
Servis, Prestigio

Podobné články

Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku

18. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod. Čtěte více

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více