Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku

14. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů.

Dynamics CRM 2016 byl navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v jednotném prostředí se zjednodušeným ovládáním každodenně používaných funkcí a aktivit. Cílem je omezit situace, kdy je nutné pracovat s více aplikacemi naráz a přecházet mezi nimi.

Mezi klíčové inovace patří:

  • rozšířená spolupráce s aplikací Excel (obsahuje například základní šablony pro rychlejší vyřízení nejčastějších úkonů, ale také přístup k analýzám bez nutnosti exportu dat a jejich následného zpracování);
  • rozšířená spolupráce s aplikací Outlook (umožní například provázání elektronické pošty a kontaktů nebo přímé vytváření nových);
  • kontextová práce s dokumenty (umožní lepší práci s dokumenty napříč různými platformami, jako jsou SharePoint, One Drive for Business či office 365 Groups, i koncovými zařízeními včetně mobilních);
  • zjednodušená tvorba dokumentů (nově půjde rychleji a jednodušeji vytvářet upravené dokumenty s daty získanými ze CRM systému – data nebude nutné generovat ručně, ale pomohou s tím automatické funkce);
  • integrace asistentky Cortana.

Více informací o Dynamics CRM 2016, včetně podrobnějšího popisu nových možností a funkcí, najdete zde.

Štítky: 
CRM, Microsoft

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Salesforce uvedla na trh novou generaci autonomních agentů s umělou inteligencí

19. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce uvedla pod názvem Agentforce 2dx na trh nejnovější verzi své digitální pracovní platformy pro zavádění důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí do pracovního procesu. V této verzi Agentforce překračuje reaktivní, uživateli iniciovaný svět chatových rozhraní a umožňuje proaktivním agentům pracovat v pozadí, bez neustálého lidského dohledu. Čtěte více

Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

20. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více