Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku

14. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů.

Dynamics CRM 2016 byl navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v jednotném prostředí se zjednodušeným ovládáním každodenně používaných funkcí a aktivit. Cílem je omezit situace, kdy je nutné pracovat s více aplikacemi naráz a přecházet mezi nimi.

Mezi klíčové inovace patří:

  • rozšířená spolupráce s aplikací Excel (obsahuje například základní šablony pro rychlejší vyřízení nejčastějších úkonů, ale také přístup k analýzám bez nutnosti exportu dat a jejich následného zpracování);
  • rozšířená spolupráce s aplikací Outlook (umožní například provázání elektronické pošty a kontaktů nebo přímé vytváření nových);
  • kontextová práce s dokumenty (umožní lepší práci s dokumenty napříč různými platformami, jako jsou SharePoint, One Drive for Business či office 365 Groups, i koncovými zařízeními včetně mobilních);
  • zjednodušená tvorba dokumentů (nově půjde rychleji a jednodušeji vytvářet upravené dokumenty s daty získanými ze CRM systému – data nebude nutné generovat ručně, ale pomohou s tím automatické funkce);
  • integrace asistentky Cortana.

Více informací o Dynamics CRM 2016, včetně podrobnějšího popisu nových možností a funkcí, najdete zde.

Štítky: 
CRM, Microsoft

Podobné články

Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více

Česká kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky

19. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci. Čtěte více

Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

11. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace. Čtěte více