Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku

14. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů.

Dynamics CRM 2016 byl navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v jednotném prostředí se zjednodušeným ovládáním každodenně používaných funkcí a aktivit. Cílem je omezit situace, kdy je nutné pracovat s více aplikacemi naráz a přecházet mezi nimi.

Mezi klíčové inovace patří:

  • rozšířená spolupráce s aplikací Excel (obsahuje například základní šablony pro rychlejší vyřízení nejčastějších úkonů, ale také přístup k analýzám bez nutnosti exportu dat a jejich následného zpracování);
  • rozšířená spolupráce s aplikací Outlook (umožní například provázání elektronické pošty a kontaktů nebo přímé vytváření nových);
  • kontextová práce s dokumenty (umožní lepší práci s dokumenty napříč různými platformami, jako jsou SharePoint, One Drive for Business či office 365 Groups, i koncovými zařízeními včetně mobilních);
  • zjednodušená tvorba dokumentů (nově půjde rychleji a jednodušeji vytvářet upravené dokumenty s daty získanými ze CRM systému – data nebude nutné generovat ručně, ale pomohou s tím automatické funkce);
  • integrace asistentky Cortana.

Více informací o Dynamics CRM 2016, včetně podrobnějšího popisu nových možností a funkcí, najdete zde.

Štítky: 
CRM, Microsoft

Podobné články

Gartner: Prodej CRM softwaru v roce 2018 vzrostl o 15,6 %

1. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Celosvětový prodej CRM softwaru v loňském roce podle Gartneru meziročně vzrostl o 15,6 % na 48,2 miliardy USD. CRM software tak zůstal největší a zároveň nejprodávanější kategorií softwaru. Čtěte více

SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu. Čtěte více

Gartner: CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem

16. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Na konci minulého roku segment CRM softwaru podle Gartneru předběhl kategorii systémů pro správu databází (DBMS) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Čtěte více

Konica Minolta vstupuje na trh CRM systémů

14. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému, který pomůže v oblastech obchodu, marketingu a servisu. Systém lze propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta a nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Čtěte více