Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí

3. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Mall.cz dále rozvíjí koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku.

Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 navíc plánuje Mall Group spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.

Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.

Partneři Mall.cz v České republice mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. „Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s Mall.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo,“ dodal Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.

Mall.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. E-shop nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu Mall.cz. „Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům nabízíme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím Mall Group zaujme,“ dodal Miroslav Matyáš, head of Marketplace Mall Group. „Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky.“

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více