Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí

3. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Mall.cz dále rozvíjí koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku.

Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 navíc plánuje Mall Group spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.

Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.

Partneři Mall.cz v České republice mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. „Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s Mall.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo,“ dodal Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.

Mall.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. E-shop nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu Mall.cz. „Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům nabízíme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím Mall Group zaujme,“ dodal Miroslav Matyáš, head of Marketplace Mall Group. „Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky.“

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více