Mall obchodníkům nabídne skladování i expedici zboží

14. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Mall si pro obchodníky připravil další novinku. Ve spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu, firmou Mailstep, obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží.

Společnost Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník tedy může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu. „Technologickým propojením s Mall Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům Mallu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popsal Libor Hudeček, CEO Mailstepu.

Mailstep aktuálně disponuje 45 tisíci m2 skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 000 zásilek, s čímž se pojí i ta výhoda, že tak dosáhne na velmi atraktivní ceny u dopravců. Pro obchodníky na Mall je tedy partnerství s Mailstepem vítaným bonusem, který jim usnadní práci a pomůže dosahovat lepší zákaznické zkušenosti a potenciálně i lepších obchodních výsledků.

„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na Mallu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ vysvětlil výhody integrace Mallu s Mailstepem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Spolupráce s Mailstepem je pro Mall dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb, se kterými chce největší české tržiště pomáhat obchodníkům růst, umožnit jim nabízet ten nejlepší možný zákaznický servis a třeba také urychlit zmíněnou zahraniční expanzi. Kromě této novinky mají e-shopy v programu Mall Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, díky čemuž mají obchodníci možnost veškerou agendu odbavit v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní. 

Obchodníci na Mallu pak mají k dispozici také službu Mall Delivery, která jim umožňuje připravené objednávky snadno, kvalitně a bez papírování dopravit k českým i slovenským zákazníkům, nebo Mall Financing, díky níž snadno získají finance pro vlastní růst či třeba snadnou expanzi do zahraničí.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více