HP s novým číslem technické podpory pro domácnosti

3. 12. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP)
Společnost HP přidala telefonní číslo na linku technické podpory pro produkty určené do domácností a malých kanceláří. Vedle stávajících kontaktů přibylo nové telefonní číslo 225 376 437, které zjednoduší přístup zákazníků k technické podpoře.

Telefonní specialisté jsou zákazníkům připraveni pomoci vyřešit případné technické problémy s vybranými produkty HP, poradit jim s nejlepším postupem jejich řešení či doporučit nejjednodušší způsob reklamace a servisního zásahu. Zákazníci si po telefonu rovněž mohou vyžádat náhradní instalační média či se při záruční opravě dohodnout na vyzvednutí produktu kurýrem a odvozu do servisního střediska, včetně jeho následného vrácení zpět.

Tato telefonní je v provozu ve všední dny od 8.30 do 18.00 hod.

Linka technické podpory slouží pro produkty těchto řad:

  • Stolní počítače, notebooky a tablety
    • Pavilion, Envy, Presario, HP 15, HP 2000
    • Stream, Slate, Omni, Touchsmart PC
  • Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery
    • Deskjet, Envy, Photosmart
    • OfficeJet, OfficeJet Pro (kromě řad OfficeJet Pro Enterprise)
    • LaserJet (pro osobní využití a domácí kanceláře)
    • Scanjet 200, Scanjet 300, Scanjet G3000, Scanjet G4000

Všechna stávající telefonní čísla společnosti HP zůstávají beze změny, provoz zelené linky 810 222 222 bude postupně nahrazen novým telefonním číslem 225 376 437.

Vyzvednutí a doručení opraveného produktu

Společnost HP nabízí k výše uvedeným produktovým řadám jako součást záruky (zdarma nad rámec běžných možností) i možnost vyzvednutí vadného produktu a doručení opravné jednotky zpět přímo k zákazníkovi domů, pokud závada vyžaduje záruční opravu v servisním středisku (služba door-to-door). V těchto případech dohodnou pracovníci telefonické podpory se zákazníky předpokládaný termín vyzvednutí zařízení a následnou opravu v servisním středisku.

Štítky: 

Podobné články

Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví. Čtěte více

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

21. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích. Čtěte více

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům. Čtěte více

Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku

26. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru. Čtěte více