HP s novým číslem technické podpory pro domácnosti

3. 12. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP)
Společnost HP přidala telefonní číslo na linku technické podpory pro produkty určené do domácností a malých kanceláří. Vedle stávajících kontaktů přibylo nové telefonní číslo 225 376 437, které zjednoduší přístup zákazníků k technické podpoře.

Telefonní specialisté jsou zákazníkům připraveni pomoci vyřešit případné technické problémy s vybranými produkty HP, poradit jim s nejlepším postupem jejich řešení či doporučit nejjednodušší způsob reklamace a servisního zásahu. Zákazníci si po telefonu rovněž mohou vyžádat náhradní instalační média či se při záruční opravě dohodnout na vyzvednutí produktu kurýrem a odvozu do servisního střediska, včetně jeho následného vrácení zpět.

Tato telefonní je v provozu ve všední dny od 8.30 do 18.00 hod.

Linka technické podpory slouží pro produkty těchto řad:

  • Stolní počítače, notebooky a tablety
    • Pavilion, Envy, Presario, HP 15, HP 2000
    • Stream, Slate, Omni, Touchsmart PC
  • Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery
    • Deskjet, Envy, Photosmart
    • OfficeJet, OfficeJet Pro (kromě řad OfficeJet Pro Enterprise)
    • LaserJet (pro osobní využití a domácí kanceláře)
    • Scanjet 200, Scanjet 300, Scanjet G3000, Scanjet G4000

Všechna stávající telefonní čísla společnosti HP zůstávají beze změny, provoz zelené linky 810 222 222 bude postupně nahrazen novým telefonním číslem 225 376 437.

Vyzvednutí a doručení opraveného produktu

Společnost HP nabízí k výše uvedeným produktovým řadám jako součást záruky (zdarma nad rámec běžných možností) i možnost vyzvednutí vadného produktu a doručení opravné jednotky zpět přímo k zákazníkovi domů, pokud závada vyžaduje záruční opravu v servisním středisku (služba door-to-door). V těchto případech dohodnou pracovníci telefonické podpory se zákazníky předpokládaný termín vyzvednutí zařízení a následnou opravu v servisním středisku.

Štítky: 

Podobné články

Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku

18. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod. Čtěte více

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více