Heuréka vylepšuje a nabobtnává

2. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Srovnávač cen Heureka.cz obsahuje 10 milionů produktů. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi jsou také mobilní nákupy, Heureka proto zapracovala na mobilní verzi svého webu a aktualizovala pro ně aplikace.

„Největší internetový obchod nabídne zákazníkům zhruba sto tisíc produktů, v našem katalogu je možnost prohlédnout si jich přes 10 milionů. Je to nejvíce na jednom místě na českém internetu,“ vysvětlil Martin Slavík, produktový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Připravují se také změny v samotném zobrazování produktů a zpřehledňuje se a zkvalitňuje kontextové menu, například nabídka příslušenství a podobně.

Garantované nákupy v Košíku

Další důležitou perspektivou jsou také práce na vylepšování nákupního Košíku. Cílem Heureky je nabídnout zákazníkům možnost zakoupit si rychle jakékoliv zboží z jakéhokoliv kvalitního e-shopu v Česku, beze strachu o svoje peníze díky Garanci nákupu, kterou Heureka poskytuje. V programu Garance Heureky zákazníci mohou mít jistotu, že zboží dorazí v pořádku, nepoškozené, včas a za cenu, za kterou bylo v Košíku nabízeno. V opačných případech nebo v případě reklamací vyřizuje odškodnění a veškeré záležitosti za zákazníka přímo Heureka.

Mobile segment je strategickou prioritou

Dlouhodobou strategickou prioritou Heureky je segment m-commerce. V rámci něj došlo k absolutní obnově mobilního webu m.heureka.cz, který nyní mimo jiné nabízí i nákup přímo na Heurece prostřednictvím Košíku.

Kromě mobilního webu probíhají také aktualizace mobilní aplikace Heureky, která je dostupná pro všechny operační systémy. Aplikace nabízí zákazníkovi veškerý komfort nákupu na klasickém počítači, možnost filtrování produktů podle parametrů, řazení podle ceny nebo uložení k oblíbeným položkám. Navíc, aplikace obsahuje také čtečku čárových kódů, díky níž zákazník snadno porovná cenu zboží přímo v kamenném obchodě s cenou zboží na internetu.

V souvislosti s tím také Heureka pracuje na projektu Obchody poblíž, která pomocí geolokačních nástrojů ukáže zákazníkovi nejbližší kamenné prodejny mající v nabídce zboží, které zákazník aktuálně vyhledává.

Štítky: 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více