Heuréka vylepšuje a nabobtnává

2. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Srovnávač cen Heureka.cz obsahuje 10 milionů produktů. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi jsou také mobilní nákupy, Heureka proto zapracovala na mobilní verzi svého webu a aktualizovala pro ně aplikace.

„Největší internetový obchod nabídne zákazníkům zhruba sto tisíc produktů, v našem katalogu je možnost prohlédnout si jich přes 10 milionů. Je to nejvíce na jednom místě na českém internetu,“ vysvětlil Martin Slavík, produktový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Připravují se také změny v samotném zobrazování produktů a zpřehledňuje se a zkvalitňuje kontextové menu, například nabídka příslušenství a podobně.

Garantované nákupy v Košíku

Další důležitou perspektivou jsou také práce na vylepšování nákupního Košíku. Cílem Heureky je nabídnout zákazníkům možnost zakoupit si rychle jakékoliv zboží z jakéhokoliv kvalitního e-shopu v Česku, beze strachu o svoje peníze díky Garanci nákupu, kterou Heureka poskytuje. V programu Garance Heureky zákazníci mohou mít jistotu, že zboží dorazí v pořádku, nepoškozené, včas a za cenu, za kterou bylo v Košíku nabízeno. V opačných případech nebo v případě reklamací vyřizuje odškodnění a veškeré záležitosti za zákazníka přímo Heureka.

Mobile segment je strategickou prioritou

Dlouhodobou strategickou prioritou Heureky je segment m-commerce. V rámci něj došlo k absolutní obnově mobilního webu m.heureka.cz, který nyní mimo jiné nabízí i nákup přímo na Heurece prostřednictvím Košíku.

Kromě mobilního webu probíhají také aktualizace mobilní aplikace Heureky, která je dostupná pro všechny operační systémy. Aplikace nabízí zákazníkovi veškerý komfort nákupu na klasickém počítači, možnost filtrování produktů podle parametrů, řazení podle ceny nebo uložení k oblíbeným položkám. Navíc, aplikace obsahuje také čtečku čárových kódů, díky níž zákazník snadno porovná cenu zboží přímo v kamenném obchodě s cenou zboží na internetu.

V souvislosti s tím také Heureka pracuje na projektu Obchody poblíž, která pomocí geolokačních nástrojů ukáže zákazníkovi nejbližší kamenné prodejny mající v nabídce zboží, které zákazník aktuálně vyhledává.

Štítky: 

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více