Heuréka vylepšuje a nabobtnává

2. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Srovnávač cen Heureka.cz obsahuje 10 milionů produktů. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi jsou také mobilní nákupy, Heureka proto zapracovala na mobilní verzi svého webu a aktualizovala pro ně aplikace.

„Největší internetový obchod nabídne zákazníkům zhruba sto tisíc produktů, v našem katalogu je možnost prohlédnout si jich přes 10 milionů. Je to nejvíce na jednom místě na českém internetu,“ vysvětlil Martin Slavík, produktový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Připravují se také změny v samotném zobrazování produktů a zpřehledňuje se a zkvalitňuje kontextové menu, například nabídka příslušenství a podobně.

Garantované nákupy v Košíku

Další důležitou perspektivou jsou také práce na vylepšování nákupního Košíku. Cílem Heureky je nabídnout zákazníkům možnost zakoupit si rychle jakékoliv zboží z jakéhokoliv kvalitního e-shopu v Česku, beze strachu o svoje peníze díky Garanci nákupu, kterou Heureka poskytuje. V programu Garance Heureky zákazníci mohou mít jistotu, že zboží dorazí v pořádku, nepoškozené, včas a za cenu, za kterou bylo v Košíku nabízeno. V opačných případech nebo v případě reklamací vyřizuje odškodnění a veškeré záležitosti za zákazníka přímo Heureka.

Mobile segment je strategickou prioritou

Dlouhodobou strategickou prioritou Heureky je segment m-commerce. V rámci něj došlo k absolutní obnově mobilního webu m.heureka.cz, který nyní mimo jiné nabízí i nákup přímo na Heurece prostřednictvím Košíku.

Kromě mobilního webu probíhají také aktualizace mobilní aplikace Heureky, která je dostupná pro všechny operační systémy. Aplikace nabízí zákazníkovi veškerý komfort nákupu na klasickém počítači, možnost filtrování produktů podle parametrů, řazení podle ceny nebo uložení k oblíbeným položkám. Navíc, aplikace obsahuje také čtečku čárových kódů, díky níž zákazník snadno porovná cenu zboží přímo v kamenném obchodě s cenou zboží na internetu.

V souvislosti s tím také Heureka pracuje na projektu Obchody poblíž, která pomocí geolokačních nástrojů ukáže zákazníkovi nejbližší kamenné prodejny mající v nabídce zboží, které zákazník aktuálně vyhledává.

Štítky: 

Podobné články

Zákazníci chyby neodpouštějí

12. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Mezinárodní průzkum společnosti SAS na vzorku 10 tisíc zákazníků odhalil některé zajímavosti v chování při nákupu produktů a služeb během současné epidemie covid-19. Klíčová je při nárůstu digitálního nakupování zejména zákaznická zkušenost. Například třetina zákazníků (34 %) „skončí“ se svým obchodníkem hned po první negativní zkušenosti. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy vrcholí, útraty atakují opakovaně hranici 7 miliard korun týdně

18. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Nákupy dárků na internetu opět překonávají v porovnání s předešlými lety rekordy a v průběhu prosince dosahují on-line prodeje celoročních vrcholů. I s ohledem na koronavirovou krizi se útraty více rozprostřely, podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) atakují od začátku měsíce obraty rovnoměrně hranici 7 miliard korun týdně. Čtěte více