Heuréka vylepšuje a nabobtnává

2. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Srovnávač cen Heureka.cz obsahuje 10 milionů produktů. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi jsou také mobilní nákupy, Heureka proto zapracovala na mobilní verzi svého webu a aktualizovala pro ně aplikace.

„Největší internetový obchod nabídne zákazníkům zhruba sto tisíc produktů, v našem katalogu je možnost prohlédnout si jich přes 10 milionů. Je to nejvíce na jednom místě na českém internetu,“ vysvětlil Martin Slavík, produktový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Připravují se také změny v samotném zobrazování produktů a zpřehledňuje se a zkvalitňuje kontextové menu, například nabídka příslušenství a podobně.

Garantované nákupy v Košíku

Další důležitou perspektivou jsou také práce na vylepšování nákupního Košíku. Cílem Heureky je nabídnout zákazníkům možnost zakoupit si rychle jakékoliv zboží z jakéhokoliv kvalitního e-shopu v Česku, beze strachu o svoje peníze díky Garanci nákupu, kterou Heureka poskytuje. V programu Garance Heureky zákazníci mohou mít jistotu, že zboží dorazí v pořádku, nepoškozené, včas a za cenu, za kterou bylo v Košíku nabízeno. V opačných případech nebo v případě reklamací vyřizuje odškodnění a veškeré záležitosti za zákazníka přímo Heureka.

Mobile segment je strategickou prioritou

Dlouhodobou strategickou prioritou Heureky je segment m-commerce. V rámci něj došlo k absolutní obnově mobilního webu m.heureka.cz, který nyní mimo jiné nabízí i nákup přímo na Heurece prostřednictvím Košíku.

Kromě mobilního webu probíhají také aktualizace mobilní aplikace Heureky, která je dostupná pro všechny operační systémy. Aplikace nabízí zákazníkovi veškerý komfort nákupu na klasickém počítači, možnost filtrování produktů podle parametrů, řazení podle ceny nebo uložení k oblíbeným položkám. Navíc, aplikace obsahuje také čtečku čárových kódů, díky níž zákazník snadno porovná cenu zboží přímo v kamenném obchodě s cenou zboží na internetu.

V souvislosti s tím také Heureka pracuje na projektu Obchody poblíž, která pomocí geolokačních nástrojů ukáže zákazníkovi nejbližší kamenné prodejny mající v nabídce zboží, které zákazník aktuálně vyhledává.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

E-shopy rozšiřují služby, ale řada z nich přitom nestíhá

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ShrtCut Studio)
Opatření vlády kvůli pandemii koronaviru ze dne na den přesunula většinu obchodů z kamenných prodejen na internet. Zároveň také změnila chování mnoha spotřebitelů. Jak uvádějí největší české e-shopy, tak například nárůst prodeje elektroniky, zejména počítačů, tiskáren nebo webkamer, v březnu meziročně stoupl o stovky procent. Čtěte více

Koronavirus podpořil razantní růst e-commerce v celé Evropě

28. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
E-shopy díky krizi způsobené koronavirem posilují jak v České republice, tak i v celé Evropě. Nakupování on-line objevuje řada nových zákazníků, jen v Itálii přibylo internetovým obchodům dva miliony nakupujících. Řada odvětví zaznamenala nárůst v řádech desítek až stovek procent, naopak přibližně pětina obchodníků na internetu zaznamenala pokles prodejů. Čtěte více

Kvůli koronavirové krizi kleslo využívání B2B zásilek i dobírky

23. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
V průběhu března klesl v ČR objem odeslaných B2B zásilek zhruba o šestinu a o 14 % se snížil také podíl nákupů na dobírku. Vyplývá to z údajů služby Balikobot.cz, která pomáhá firmám agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek. Čtěte více