Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci

24. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představila nové logo a firemní identitu. Představeny byly i tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům.

Nová identita vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji unikátní písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Heureka Group aktuálně propojuje 55 000 internetových obchodů s více než 23 miliony uživatelů měsíčně. „Jsme mezinárodních firma s velkými ambicemi a naše nová identita odpovídá tomu, že jsme připraveni stát se na evropském trhu naprostou jedničkou,“ vysvětlil Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních. Chceme našim partnerům poskytnout maximální přístup ke všem informacím a nástrojům, které jim mohou pomoci s růstem,“ doplnil Braverman. Součástí nové identity je tak i nový web heureka.group, který se zaměřuje především na komunikaci s obchodními partnery.

E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou přehledně k nalezení na Heureka Insights. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ dodal Tomáš Braverman.

„Heuréka!“ – „Mám to!“: Nová identita vychází z objevování

Nová vizuální identita Heureka Group navazuje na řecké tradice a vychází ze starořeckého zvolání „Heuréka!” („Mám to!”, „Objevil jsem to!”). „Dlouhodobě zákazníkům pomáháme objevovat skvělé nabídky, na tom je založeno naše jméno a je to gró našeho byznysu. Zároveň jsme tu i pro naše partnery, ať jde o e-shopy, značky, nebo agentury, chceme jim pomáhat svým věděním se v online prodeji lépe orientovat,“ popsal příběh nové identity Marek Dobrý, brand manažer skupiny Heureka Group, „Unikátní písmo bylo navržené pouze pro nás a vychází z řecké alfabety. Spojení s Řeckem odkazuje na edukaci, vědění a objevování, což jsou pojmy, které vystihují naši práci.

Běžní zákazníci Heureky změnu nepocítí, e-shopy se mají na co těšit

Změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Video : 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více