Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci

24. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představila nové logo a firemní identitu. Představeny byly i tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům.

Nová identita vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji unikátní písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Heureka Group aktuálně propojuje 55 000 internetových obchodů s více než 23 miliony uživatelů měsíčně. „Jsme mezinárodních firma s velkými ambicemi a naše nová identita odpovídá tomu, že jsme připraveni stát se na evropském trhu naprostou jedničkou,“ vysvětlil Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních. Chceme našim partnerům poskytnout maximální přístup ke všem informacím a nástrojům, které jim mohou pomoci s růstem,“ doplnil Braverman. Součástí nové identity je tak i nový web heureka.group, který se zaměřuje především na komunikaci s obchodními partnery.

E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou přehledně k nalezení na Heureka Insights. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ dodal Tomáš Braverman.

„Heuréka!“ – „Mám to!“: Nová identita vychází z objevování

Nová vizuální identita Heureka Group navazuje na řecké tradice a vychází ze starořeckého zvolání „Heuréka!” („Mám to!”, „Objevil jsem to!”). „Dlouhodobě zákazníkům pomáháme objevovat skvělé nabídky, na tom je založeno naše jméno a je to gró našeho byznysu. Zároveň jsme tu i pro naše partnery, ať jde o e-shopy, značky, nebo agentury, chceme jim pomáhat svým věděním se v online prodeji lépe orientovat,“ popsal příběh nové identity Marek Dobrý, brand manažer skupiny Heureka Group, „Unikátní písmo bylo navržené pouze pro nás a vychází z řecké alfabety. Spojení s Řeckem odkazuje na edukaci, vědění a objevování, což jsou pojmy, které vystihují naši práci.

Běžní zákazníci Heureky změnu nepocítí, e-shopy se mají na co těšit

Změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Video : 

Podobné články

Česká e-commerce v lednu 2024? Na e-shopech nakoupilo 83 % on-line zákazníků

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Alespoň jednu objednávku zboží v lednu podle organizace APEK uskutečnilo 83 % on-line nakupujících. Tedy těch, kteří v e-shopech objednají balíček alespoň jednou ročně. Nejvíce zákazníků nakupujících zboží přitom bylo ve věku 35 až 44 let (nejméně jednou objednalo zboží 92 % spotřebitelů z této věkové kategorie). Čtěte více

Češi nakupují víc, ale tuzemská e-commerce se dál trápí. Jak mohou obchodníci získat zákazníky zpět?

8. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Vánoční sezona i následné výprodeje jsou za námi, zázrak však nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naopak, i po započtení inflace útrata mírně vzrostla. Kam se poděly peníze Čechů a co s tím mohou dělat obchodníci? Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Trendy v e-commerce: Jen tři procenta organizací neplánují využívat umělou inteligenci

15. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Z analýzy vánočních nákupů společnosti Salesforce Commerce Cloud vyplývá, že slevy a umělá inteligence byly hlavním vodítkem k získání zákazníků, protože ti si vybírají podle ceny a personalizace nabídky. Během předvánoční nákupní sezóny 2023 se vyskytla nejvyšší průměrná míra slev od roku 2020 a došlo ke značnému nárůstu nákupů ovlivněných umělou inteligencí. Čtěte více