Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci

24. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představila nové logo a firemní identitu. Představeny byly i tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům.

Nová identita vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji unikátní písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Heureka Group aktuálně propojuje 55 000 internetových obchodů s více než 23 miliony uživatelů měsíčně. „Jsme mezinárodních firma s velkými ambicemi a naše nová identita odpovídá tomu, že jsme připraveni stát se na evropském trhu naprostou jedničkou,“ vysvětlil Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních. Chceme našim partnerům poskytnout maximální přístup ke všem informacím a nástrojům, které jim mohou pomoci s růstem,“ doplnil Braverman. Součástí nové identity je tak i nový web heureka.group, který se zaměřuje především na komunikaci s obchodními partnery.

E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou přehledně k nalezení na Heureka Insights. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ dodal Tomáš Braverman.

„Heuréka!“ – „Mám to!“: Nová identita vychází z objevování

Nová vizuální identita Heureka Group navazuje na řecké tradice a vychází ze starořeckého zvolání „Heuréka!” („Mám to!”, „Objevil jsem to!”). „Dlouhodobě zákazníkům pomáháme objevovat skvělé nabídky, na tom je založeno naše jméno a je to gró našeho byznysu. Zároveň jsme tu i pro naše partnery, ať jde o e-shopy, značky, nebo agentury, chceme jim pomáhat svým věděním se v online prodeji lépe orientovat,“ popsal příběh nové identity Marek Dobrý, brand manažer skupiny Heureka Group, „Unikátní písmo bylo navržené pouze pro nás a vychází z řecké alfabety. Spojení s Řeckem odkazuje na edukaci, vědění a objevování, což jsou pojmy, které vystihují naši práci.

Běžní zákazníci Heureky změnu nepocítí, e-shopy se mají na co těšit

Změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Video : 

Podobné články

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek. Čtěte více

K meziročnímu růstu maloobchodních tržeb přispěl nejvíce internetový prodej

8. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSU)
Tržby v maloobchodě se v červnu dle ČSÚ reálně zvýšily meziročně o 4,4 % a meziměsíčně o 0,7 %. Internetovým a zásilkovým obchodům přitom tržby vzrostly o 22 %. Čtěte více

Nejvíce on-line služeb Češi letos objednali v červnu

30. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Nákup služeb v on-line prostředí provedlo nejvíce spotřebitelů v dosavadním průběhu roku. Podle pravidelného výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to v červnu bylo více než 28 % internetových uživatelů. V předchozích měsících byla obvyklá hodnota o tři až čtyři procentní body nižší. Čtěte více