Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci

24. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představila nové logo a firemní identitu. Představeny byly i tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům.

Nová identita vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji unikátní písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Heureka Group aktuálně propojuje 55 000 internetových obchodů s více než 23 miliony uživatelů měsíčně. „Jsme mezinárodních firma s velkými ambicemi a naše nová identita odpovídá tomu, že jsme připraveni stát se na evropském trhu naprostou jedničkou,“ vysvětlil Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních. Chceme našim partnerům poskytnout maximální přístup ke všem informacím a nástrojům, které jim mohou pomoci s růstem,“ doplnil Braverman. Součástí nové identity je tak i nový web heureka.group, který se zaměřuje především na komunikaci s obchodními partnery.

E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou přehledně k nalezení na Heureka Insights. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ dodal Tomáš Braverman.

„Heuréka!“ – „Mám to!“: Nová identita vychází z objevování

Nová vizuální identita Heureka Group navazuje na řecké tradice a vychází ze starořeckého zvolání „Heuréka!” („Mám to!”, „Objevil jsem to!”). „Dlouhodobě zákazníkům pomáháme objevovat skvělé nabídky, na tom je založeno naše jméno a je to gró našeho byznysu. Zároveň jsme tu i pro naše partnery, ať jde o e-shopy, značky, nebo agentury, chceme jim pomáhat svým věděním se v online prodeji lépe orientovat,“ popsal příběh nové identity Marek Dobrý, brand manažer skupiny Heureka Group, „Unikátní písmo bylo navržené pouze pro nás a vychází z řecké alfabety. Spojení s Řeckem odkazuje na edukaci, vědění a objevování, což jsou pojmy, které vystihují naši práci.

Běžní zákazníci Heureky změnu nepocítí, e-shopy se mají na co těšit

Změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Video : 

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více