eD system na tři dny vypne eD Shop a pozastaví další služby

11. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Distributor eD system od pátku 13. července do neděle 15. července odstaví kvůli údržbě systému eD Shop a pozastaví objednávky i expedici zboží na všech trzích.

Pokud se zákazník v těchto dnech pokusí dostat do eD Shopu, místo obvyklé stránky s e-shopem distributora se objeví dočasná stránka s informací o momentální nedostupnosti. „Odstávka se bude týkat všech jazykových verzí, české, slovenské, polské i anglické,“upřesnil Michal Pavlorek, manažer IT oddělení v eD system.

V praxi to bude znamenat, že v těchto třech dnech bude pozastaveno obchodování a nebude tak možné objednávat ani expedovat zboží, a to ani telefonicky. Odstávka systému se bude týkat i datových výměn a dropshippingu. Do klasického provozu se eD system vrátí v pondělí 16. července.

„Aktualizaci systému potřebujeme provést kvůli sjednocování procesů v českém a slovenském eD. Jde o další krok v tomto procesu, který má za cíl zrychlení výměny informací mezi oběma zeměmi a následné zkvalitnění a urychlení našich služeb pro zákazníky i dodavatele,“ vysvětlil důvod tohoto kroku Daniel Vondráček, marketingový ředitel eD.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více