eD system na tři dny vypne eD Shop a pozastaví další služby

11. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Distributor eD system od pátku 13. července do neděle 15. července odstaví kvůli údržbě systému eD Shop a pozastaví objednávky i expedici zboží na všech trzích.

Pokud se zákazník v těchto dnech pokusí dostat do eD Shopu, místo obvyklé stránky s e-shopem distributora se objeví dočasná stránka s informací o momentální nedostupnosti. „Odstávka se bude týkat všech jazykových verzí, české, slovenské, polské i anglické,“upřesnil Michal Pavlorek, manažer IT oddělení v eD system.

V praxi to bude znamenat, že v těchto třech dnech bude pozastaveno obchodování a nebude tak možné objednávat ani expedovat zboží, a to ani telefonicky. Odstávka systému se bude týkat i datových výměn a dropshippingu. Do klasického provozu se eD system vrátí v pondělí 16. července.

„Aktualizaci systému potřebujeme provést kvůli sjednocování procesů v českém a slovenském eD. Jde o další krok v tomto procesu, který má za cíl zrychlení výměny informací mezi oběma zeměmi a následné zkvalitnění a urychlení našich služeb pro zákazníky i dodavatele,“ vysvětlil důvod tohoto kroku Daniel Vondráček, marketingový ředitel eD.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více