eD system na tři dny vypne eD Shop a pozastaví další služby

11. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Distributor eD system od pátku 13. července do neděle 15. července odstaví kvůli údržbě systému eD Shop a pozastaví objednávky i expedici zboží na všech trzích.

Pokud se zákazník v těchto dnech pokusí dostat do eD Shopu, místo obvyklé stránky s e-shopem distributora se objeví dočasná stránka s informací o momentální nedostupnosti. „Odstávka se bude týkat všech jazykových verzí, české, slovenské, polské i anglické,“upřesnil Michal Pavlorek, manažer IT oddělení v eD system.

V praxi to bude znamenat, že v těchto třech dnech bude pozastaveno obchodování a nebude tak možné objednávat ani expedovat zboží, a to ani telefonicky. Odstávka systému se bude týkat i datových výměn a dropshippingu. Do klasického provozu se eD system vrátí v pondělí 16. července.

„Aktualizaci systému potřebujeme provést kvůli sjednocování procesů v českém a slovenském eD. Jde o další krok v tomto procesu, který má za cíl zrychlení výměny informací mezi oběma zeměmi a následné zkvalitnění a urychlení našich služeb pro zákazníky i dodavatele,“ vysvětlil důvod tohoto kroku Daniel Vondráček, marketingový ředitel eD.

Štítky: 
E-shopy, Ze světa firem, eD system a.s.

Podobné články

CZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti

16. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
V uplynulém finančním období (1. 4. 2017 – 31. 3. 2018) dosáhl e-shop CZC.cz tržeb z prodeje zboží a služeb v hodnotě 3, 684 miliardy korun bez DPH, což představuje v oblasti maloobchodního prodeje meziroční růst téměř o 20 %. Po roce v provozní ztrátě, související s integrací systémů do skupiny E-commerce Holding (ECH), dosáhlo CZC.cz provozního zisku 9,3 milionu korun. Čtěte více

Kdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?

7. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Leverage Technology)
Podíl online nakupování na celkovém obratu maloobchodu činí v České republice zhruba deset procent, přitom ve Velké Británii je to již 19 %. Český trh e-commerce zároveň už několik let po sobě vykazuje velmi slušné tempo růstu - meziročně o 15 až 20 %. A tento trend zatím nijak výrazně nezpomaluje. Čtěte více

Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

5. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český internetový prodejce Alza.cz rozšířil sortiment o vlastní značku IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky a datové kabely, další produkty budou postupně přibývat. Čtěte více

M-commerce v Česku roste, přes mobil nakupují nejčastěji mladí

31. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Zkušenost s nakupováním po internetu má v ČR téměř každý. Dlouhou dobu byl takový nákup v e-shopu spojován s objednávkou přes počítač či notebook. V posledních letech však stále více stoupá počet objednávek z chytrých telefonů či tabletů. Jaká je budoucnost české m-commerce? Čtěte více