eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

22. 3. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: eBay)
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Cyklus školení s názvem eBay Academy startuje 29. března a potrvá šest týdnů. Internetová aukční síň jej zdarma pořádá pro e-commerce prodejce z České republiky, aby jim pomohla s rozvojem prodeje a oslovením milionů zákazníků na eBay.Program zahrnuje individuální šestitýdenní školení v českém jazyce včetně na míru uzpůsobených řešení pro prodej, zvýšení limitů pro prodeje, 60% slevu na propagaci prodeje na eBay, tříměsíční předplatné časopisu eBay a v neposlední řadě tři měsíce bezplatného prodeje na nejznámějším světovém marketplace.

Zájemci o účast ve vzdělávacím programu se mohou registrovat na webu eBay Academy. Podmínkou je minimální množství 150 položek k prodeji. Konečné složení účastníků posléze vyberou zástupci společnosti eBay. Od vybraných prodejců se očekává, že se zúčastní všech školení v plném rozsahu a dosáhnou cílů programu, který zahrnuje i domácí přípravu.

Češi na eBay prodají každých 40 vteřin

Hlavním instruktorem eBay Academy, jenž bude účastníky vzdělávat v osvědčených postupech a nástrojích ke zvýšení prodeje, je společnost EXPANDO. EXPANDO se specializuje na prodej přes marketplaces, vyvinula také úspěšnou aplikaci EXPANDO APP pro automatizaci procesů mezi různými online tržišti, kterou v současnosti využívá téměř tisícovka firem. Mezi další partnery patří například softwarový integrátor BaseLinker nebo poskytovatelé logistických služeb DHL a Česká pošta. Díky nim se účastníci školení seznámí s různými řešeními pro logistiku prodeje a mohou získat i exkluzivní nabídku ke spolupráci.

Globální marketplace eBay prodává zboží milionům zákazníků po celém světě. V současné době zde působí 7 500 českých prodejců, kteří prodávají do Německa, USA, Velké Británie a mnoha dalších zemí. V průměru český prodejce na eBay prodá zboží každých 40 vteřin.

Prodejci se mohou registrovat na webové stránce eBay Academy. Školení je zdarma, počet míst je omezený a společnost eBay si vyhrazuje právo na výběr účastníků.

Základní informace o eBay Academy

Start:               29. března 2023
Délka:             6 týdnů, 1× za týden
Partneři:         EXPANDO, DHL, Česká pošta
Účast:             zdarma

Benefity:

– 3 měsíce prodeje na eBay zdarma;
– zvýšení limitů prodeje;
– 3měsíční předplatné časopisu eBay;
– 60% sleva na propagované nabídky Standard;
– řešení na míru od externích partnerů;
– certifikát o absolvování.

-PR článek-

Štítky: 

Podobné články

DPD spouští odesílání balíků přes své Pickup Boxy

22. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD umožňuje zákazníkům ze svých samoobslužných Pickup Boxů balíčky nejen vyzvedávat, ale nově také odesílat. Tento nový způsob odesílání ocení například živnostníci či malé a střední e-shopy, které mohou prostřednictvím boxu dostupného 24/7 poslat balík do jiného boxu, výdejního místa Pickup nebo na adresu zákazníka. Čtěte více

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy. Z WE|DO se zároveň stává One by Allegro

18. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Logistický operátor WE|DO by Allegro se mění na One by Allegro. Společnost tak sjednocuje název a identitu značky na všech trzích, na kterých aktuálně působí, a to s cílem přinést lepší služby nejen zákazníkům, ale také obchodníkům. Rebranding přichází souběžně s uvedením One Boxů, tedy vlastních výdejních boxů společnosti Allegro, na český trh. Čtěte více

Nákup na třetiny se v Česku zabydlel na více než tisícovce tuzemských e-shopů

9. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Twisto)
Nákup na třetiny, který umožňuje rozložit platby nad 1 500 Kč do tří plateb bez poplatků a navýšení, spustilo Twisto v lednu 2022. Nyní společnost hlásí, že ho lidé využili na více než tisícovce e-shopů. Zákazníci si jej oblíbili například na největším českém e-tržišti Allegro, největším prodejci vstupenek Ticketportal i na české e-commerce stálici Slevomatu. Čtěte více

Předvánoční nákupy budou letos vypadat jinak, protože zákazníci se stále více zadlužují

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce proto zpracovala aktuální údaje o nákupním chování, abychom zjistili, jak by mohly vypadat letošní předvánoční nákupy. Ukazuje se, že zákazníci nakupují méně a více sází na hodnotu požadovaného zboží. Nemůžeme říct, že nás zákazníci nevarovali. Od začátku roku hledají úspory a odkládají velké nákupy. Čtěte více