eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

22. 3. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: eBay)
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Cyklus školení s názvem eBay Academy startuje 29. března a potrvá šest týdnů. Internetová aukční síň jej zdarma pořádá pro e-commerce prodejce z České republiky, aby jim pomohla s rozvojem prodeje a oslovením milionů zákazníků na eBay.Program zahrnuje individuální šestitýdenní školení v českém jazyce včetně na míru uzpůsobených řešení pro prodej, zvýšení limitů pro prodeje, 60% slevu na propagaci prodeje na eBay, tříměsíční předplatné časopisu eBay a v neposlední řadě tři měsíce bezplatného prodeje na nejznámějším světovém marketplace.

Zájemci o účast ve vzdělávacím programu se mohou registrovat na webu eBay Academy. Podmínkou je minimální množství 150 položek k prodeji. Konečné složení účastníků posléze vyberou zástupci společnosti eBay. Od vybraných prodejců se očekává, že se zúčastní všech školení v plném rozsahu a dosáhnou cílů programu, který zahrnuje i domácí přípravu.

Češi na eBay prodají každých 40 vteřin

Hlavním instruktorem eBay Academy, jenž bude účastníky vzdělávat v osvědčených postupech a nástrojích ke zvýšení prodeje, je společnost EXPANDO. EXPANDO se specializuje na prodej přes marketplaces, vyvinula také úspěšnou aplikaci EXPANDO APP pro automatizaci procesů mezi různými online tržišti, kterou v současnosti využívá téměř tisícovka firem. Mezi další partnery patří například softwarový integrátor BaseLinker nebo poskytovatelé logistických služeb DHL a Česká pošta. Díky nim se účastníci školení seznámí s různými řešeními pro logistiku prodeje a mohou získat i exkluzivní nabídku ke spolupráci.

Globální marketplace eBay prodává zboží milionům zákazníků po celém světě. V současné době zde působí 7 500 českých prodejců, kteří prodávají do Německa, USA, Velké Británie a mnoha dalších zemí. V průměru český prodejce na eBay prodá zboží každých 40 vteřin.

Prodejci se mohou registrovat na webové stránce eBay Academy. Školení je zdarma, počet míst je omezený a společnost eBay si vyhrazuje právo na výběr účastníků.

Základní informace o eBay Academy

Start:               29. března 2023
Délka:             6 týdnů, 1× za týden
Partneři:         EXPANDO, DHL, Česká pošta
Účast:             zdarma

Benefity:

– 3 měsíce prodeje na eBay zdarma;
– zvýšení limitů prodeje;
– 3měsíční předplatné časopisu eBay;
– 60% sleva na propagované nabídky Standard;
– řešení na míru od externích partnerů;
– certifikát o absolvování.

-PR článek-

Štítky: 

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více