eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

22. 3. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: eBay)
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Cyklus školení s názvem eBay Academy startuje 29. března a potrvá šest týdnů. Internetová aukční síň jej zdarma pořádá pro e-commerce prodejce z České republiky, aby jim pomohla s rozvojem prodeje a oslovením milionů zákazníků na eBay.Program zahrnuje individuální šestitýdenní školení v českém jazyce včetně na míru uzpůsobených řešení pro prodej, zvýšení limitů pro prodeje, 60% slevu na propagaci prodeje na eBay, tříměsíční předplatné časopisu eBay a v neposlední řadě tři měsíce bezplatného prodeje na nejznámějším světovém marketplace.

Zájemci o účast ve vzdělávacím programu se mohou registrovat na webu eBay Academy. Podmínkou je minimální množství 150 položek k prodeji. Konečné složení účastníků posléze vyberou zástupci společnosti eBay. Od vybraných prodejců se očekává, že se zúčastní všech školení v plném rozsahu a dosáhnou cílů programu, který zahrnuje i domácí přípravu.

Češi na eBay prodají každých 40 vteřin

Hlavním instruktorem eBay Academy, jenž bude účastníky vzdělávat v osvědčených postupech a nástrojích ke zvýšení prodeje, je společnost EXPANDO. EXPANDO se specializuje na prodej přes marketplaces, vyvinula také úspěšnou aplikaci EXPANDO APP pro automatizaci procesů mezi různými online tržišti, kterou v současnosti využívá téměř tisícovka firem. Mezi další partnery patří například softwarový integrátor BaseLinker nebo poskytovatelé logistických služeb DHL a Česká pošta. Díky nim se účastníci školení seznámí s různými řešeními pro logistiku prodeje a mohou získat i exkluzivní nabídku ke spolupráci.

Globální marketplace eBay prodává zboží milionům zákazníků po celém světě. V současné době zde působí 7 500 českých prodejců, kteří prodávají do Německa, USA, Velké Británie a mnoha dalších zemí. V průměru český prodejce na eBay prodá zboží každých 40 vteřin.

Prodejci se mohou registrovat na webové stránce eBay Academy. Školení je zdarma, počet míst je omezený a společnost eBay si vyhrazuje právo na výběr účastníků.

Základní informace o eBay Academy

Start:               29. března 2023
Délka:             6 týdnů, 1× za týden
Partneři:         EXPANDO, DHL, Česká pošta
Účast:             zdarma

Benefity:

– 3 měsíce prodeje na eBay zdarma;
– zvýšení limitů prodeje;
– 3měsíční předplatné časopisu eBay;
– 60% sleva na propagované nabídky Standard;
– řešení na míru od externích partnerů;
– certifikát o absolvování.

-PR článek-

Štítky: 

Podobné články

Dobírka, slevové akce a pročítání recenzí. Jaká jsou specifika českého internetového zákazníka?

30. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Na internetu dnes alespoň někdy nakupuje devět z deseti Čechů. Tuzemskou specialitou, která nemá v západních zemích obdoby, je například popularita dobírky. Češi zároveň rádi vyzvedávají zboží přímo u prodejců či na výdejních místech. Velmi aktivní jsou také v pročítání recenzí. Tak jako při fyzických nákupech jsou pak i na internetu českou doménou slevové akce. Čtěte více
Michal Krňák, AI produktový manažer Zoe.ai

Budoucnost využití AI v e-commerce

27. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoe.ai)
Umělá inteligence je dnes již často používaným buzzwordem, za který se dá skrýt téměř jakýkoliv automatizovaný systém pro využití v online odvětví. Spousta produktů se chlubí implementací AI jen za účelem zvýšení atraktivity, ale často s ní nemá nic společného. To však vůbec neznamená, že by AI reálně už neměla co nabídnout... Čtěte více

Češi v dubnu utratili za zboží na e-shopech výrazně více než v předchozích měsících

16. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak vyplynulo z pravidelného měsíčního výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), utratili Češi nakupující v internetových obchodech za zboží v průměru 4 714 Kč. To je přibližně o sedm set korun více, než tomu bylo v předchozích měsících prvního čtvrtletí. Oproti březnu se zvýšila také průměrná on-line útrata za služby, která dosáhla 6 111 Kč. Čtěte více

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více