eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

22. 3. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: eBay)
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Cyklus školení s názvem eBay Academy startuje 29. března a potrvá šest týdnů. Internetová aukční síň jej zdarma pořádá pro e-commerce prodejce z České republiky, aby jim pomohla s rozvojem prodeje a oslovením milionů zákazníků na eBay.Program zahrnuje individuální šestitýdenní školení v českém jazyce včetně na míru uzpůsobených řešení pro prodej, zvýšení limitů pro prodeje, 60% slevu na propagaci prodeje na eBay, tříměsíční předplatné časopisu eBay a v neposlední řadě tři měsíce bezplatného prodeje na nejznámějším světovém marketplace.

Zájemci o účast ve vzdělávacím programu se mohou registrovat na webu eBay Academy. Podmínkou je minimální množství 150 položek k prodeji. Konečné složení účastníků posléze vyberou zástupci společnosti eBay. Od vybraných prodejců se očekává, že se zúčastní všech školení v plném rozsahu a dosáhnou cílů programu, který zahrnuje i domácí přípravu.

Češi na eBay prodají každých 40 vteřin

Hlavním instruktorem eBay Academy, jenž bude účastníky vzdělávat v osvědčených postupech a nástrojích ke zvýšení prodeje, je společnost EXPANDO. EXPANDO se specializuje na prodej přes marketplaces, vyvinula také úspěšnou aplikaci EXPANDO APP pro automatizaci procesů mezi různými online tržišti, kterou v současnosti využívá téměř tisícovka firem. Mezi další partnery patří například softwarový integrátor BaseLinker nebo poskytovatelé logistických služeb DHL a Česká pošta. Díky nim se účastníci školení seznámí s různými řešeními pro logistiku prodeje a mohou získat i exkluzivní nabídku ke spolupráci.

Globální marketplace eBay prodává zboží milionům zákazníků po celém světě. V současné době zde působí 7 500 českých prodejců, kteří prodávají do Německa, USA, Velké Británie a mnoha dalších zemí. V průměru český prodejce na eBay prodá zboží každých 40 vteřin.

Prodejci se mohou registrovat na webové stránce eBay Academy. Školení je zdarma, počet míst je omezený a společnost eBay si vyhrazuje právo na výběr účastníků.

Základní informace o eBay Academy

Start:               29. března 2023
Délka:             6 týdnů, 1× za týden
Partneři:         EXPANDO, DHL, Česká pošta
Účast:             zdarma

Benefity:

– 3 měsíce prodeje na eBay zdarma;
– zvýšení limitů prodeje;
– 3měsíční předplatné časopisu eBay;
– 60% sleva na propagované nabídky Standard;
– řešení na míru od externích partnerů;
– certifikát o absolvování.

-PR článek-

Štítky: 

Podobné články

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více

Úvod roku přinesl meziroční zvýšení průměrné útraty spotřebitelů na e-shopech

14. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Průměrná útrata spotřebitelů v e-shopech byla v lednu i únoru o více než 500 korun vyšší než ve stejném období v loňském roce. Zároveň si zboží v tomto období on-line objednalo více než 80 % českých internetových zákazníků. Čtěte více

Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu

10. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje své služby na Slovensko. Zákazníkům přináší svůj nejoblíbenější produkt, který v loňském roce v Česku dosáhl růstu objemu plateb o 407 % – nákup na Třetinu. Služba umožňuje rozložit platbu až 4 000 eur do tří bezúročných splátek. Čtěte více

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více