Důchodci se děsí technologie 3D
Nepochybuji o tom, že vás zarazil titulek. Proč by se měli důchodci obávat 3D technologie? Odpověď je naprosto snadná a dospěla jsem k ní ve chvíli, kdy jsem si povídala o 3D s mojí babičkou. Bavily jsme se o tom, že je úžasné, jak kupředu jdou technologie, a že je neuvěřitelné, kam to všechno vlastně spěje. Přítel by chtěl domů 3D televizi a užívat si tak v obývacím pokoji efektů a soubojů na ostří nože přímo v životní velikosti, kdy krev doslova stříká na jeho obličej.
Babička se totiž zhrozila. „To je šílený koukat se na televizi v brýlích. Vždyť by mě otravovalo mít na nose celý den brýle, když bych bez nich nic neviděla. Ani televizní noviny bych si nemohla vychutnat – vždyť bych měla Borhyovou až v obýváku. Jsou pořady, na které se chci v klidu podívat, bez toho aniž by mi na nose trůnily brýle.“ Tomu jsem se začala hrozně smát. Musela jsem babičce vysvětlit, že 3D televizory se dají přepínat do 2D a ne všechny programy jsou ve 3D.
Vědí to i vaši zákazníci? Když přijde na trh nějaká technologie, vysvětlujete jim výhody a nevýhody? Ukazujete, co všechno daná technologie dokáže? Nečekejte na to, až se lidé sami začnou o něco zajímat, a nespoléhejte na to, že se jednoho dne zjeví u vás v prodejně a budou vědět, co vlastně chtějí. Informujte, ukazujte, bavte se s nimi. Jen tak můžete produkt prodat a získat spokojené zákazníky.