Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Sophos rozšířil řady svých českých MSP partnerů

5. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Certifikace v programu Sophos MSP Connect umožňuje zapojeným společnostem připojit všechny své zákazníky do jednoho uceleného a snadno použitelného bezpečnostního řešení nové generace a nabízet jim pokročilé bezpečnostní produkty značky Sophos formou služby. Čtěte více

Dell Technologies spouští Cloud Service Provider program i s českým partnerem

3. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell Technologies v České republice spustila program Cloud Service Provider. Program je určený všem společnostem, které nabízí hostingové služby a zároveň využívají infrastrukturu Dell. Globálně jsou součástí programu hráči jako Rackspace či Aruba, zapojil se však již i první český partner. Čtěte více

Dell Technologies přichází s podporou pro partnery

4. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies se rozhodla nabídnout svým partnerům finanční úlevu a pomoci jim tak rozvíjet schopnosti a pracovat na získávání zakázek do budoucna. Díky této podpoře mohou oni podporovat své zákazníky. Čtěte více

Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19. Čtěte více