Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Cisco se zaměří na malé firmy, chystá novinky pro partnery i zákazníky

21. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Společnost Cisco zákazníkům a partnerům nabídne portfolio jednoduchých, bezpečných a flexibilních řešení, zavede specializovanou uživatelskou podporu, spustí víceletou propagační kampaň a zvýší investice do spolupráce s partnery s cílem maximálně využít obchodní příležitosti, které tento segment nabízí. Čtěte více

Lenovo rozšířilo partnerský program pro segment data center a serverů

14. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo představila doplňující partnerský program pro oblast DCG s názvem Lenovo ELEVATE. Program s jednoduchým systémem zpětných rabatů se zaměřuje především na nové partnery, kteří by rádi zahájili spolupráci v oblasti prodeje serverů, úložišť a dalších řešení pro datová centra. Čtěte více

Getac Select zjednodušuje distribuci odolných zařízení

14. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Getac)
Společnost Getac spustila program Getac Select, který urychluje a zefektivňuje distribuční cesty napříč průmyslovými odvětvími. Program kombinuje vybraný, předkonfigurovaný hardware, software, příslušenství a služby do řady specializovaných řešení, optimalizovaných pro specifická využití a skupiny uživatelů. Čtěte více

Veracomp certifikovaným školitelem Deep Security a Apex One od Trend Micro

31. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veracomp)
VAD distributor Veracomp se stal držitelem oprávnění k certifikovanému školení produktů Deep Security a Apex One společnosti Trend Micro. Partnerům to přinese výhody v podobě produktů, služeb a školení pod jednou střechou: Veracomp je jediným distributorem s tímto oprávněním v České a Slovenské republice. Čtěte více