Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Ilustrační foto

HP vyhlásilo nejlepší české obchodní partnery za rok 2020

22. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. Czech Republic ocenila nejlepší partnery za spolupráci v uplynulém roce. Silné partnerství mezi HP a obchodními partnery pomáhá společnosti k pozici prodejní jedničky v oblasti osobních počítačů a tiskáren na českém i slovenském trhu navzdory výzvám, které přinesl rok 2020. Čtěte více

Roman Janovič (Cisco): Spolupráce s námi se stane výrazně jednodušší

21. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Manažer partnerského prodeje pro Česko a Slovensko Roman Janovič přináší detailní informace o připravovaných inovacích v partnerských programech společnosti Cisco. Dále hovoří o novém nástroji PXP platform, výsledcích společnosti v uplynulém roce, dopadech pandemie covidu-19 nebo o klíčových technologických, obchodních i socioekonomických trendech, které nás v budoucnu čekají. Čtěte více

Extra benefity, certifikace a tréninky od Synology

7. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Synology)
Pokud nabízíte svým zákazníkům řešení Synology, zpozorněte. Chystá se změna podmínek, díky kterým můžete získat extra benefity. Synology letos připravilo novinky na dvou frontách. Zatímco tým vývojářů pracoval na nové verzi platformy DSM, obchodní tým se zabýval vylepšením servisní infrastruktury a ekosystému pro uživatele. Výsledky obou týmů se skvěle doplňují. Čtěte více

Jan Joska (HPE): Chceme být pro partnery atraktivnější a flexibilnější

22. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S channel manažerem společnosti Hewlett Packard Enterprise Janem Joskou jsme hovořili o inovovaném partnerském programu, jehož primárním cílem je, „aby se partnerům s firmou spolupracovalo ještě lépe.“ Pokud se chcete blíže seznámit s novinkami a možnostmi, které vám z nich vyplývají, jste na nejlepším možném místě. Čtěte více