Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IT odborníci se sešli v Praze. eD WORLD přilákal na 600 účastníků

27. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Světoví IT výrobci, odborníci z distribučního trhu, produktové novinky a networking. To vše na jednom místě, v pražském Clarion Congress hotelu. V úterý 21. října zde proběhla konference eD WORLD distributora eD system. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více