Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Unicorn Systems platinovým partnerem společnosti Atlassian

17. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Unicorn Systems )
Unicorn vstoupil do roku 2020 jako Platinum Partner společnosti Atlassian. Dlouholetá spolupráce byla korunována udělením nejvyšší úrovně partnerství. Čtěte více

Kaspersky má nový partnerský License Management Portal

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Kaspersky License Management Portal (LMP) je nový samoobslužný portál pro poskytovatele spravovaných služeb (MSP) a resellery, který jim pomáhá zefektivnit objednávání, správu a vykazování licencí. Portál také nově umožňuje nastavit měsíční tarif s průběžným financováním, díky němuž mohou partneři flexibilněji nabízet své služby zákazníkům. Čtěte více

Sophos rozšířil partnerský program pro poskytovatele služeb

10. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Společnost Sophos představila několik rozšíření partnerského programu MSP Connect, jejichž cílem je opět o něco zrychlit, zjednodušit a zefektivnit činnost partnerů ze segmentu poskytovatelů řízených služeb. Čtěte více

Lenovo DCG vyhlásilo nejlepší partnery roku 2019

13. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Infrastrukturní a serverová divize společnosti Lenovo (nazývaná také jako Lenovo Data Center Group – DCG) vyhlásila nejlepší partnery roku 2019. Pokud vás zajímá, kterých osm společností se z ocenění může těšit, jste na správném místě. Čtěte více