České ICT start-upy na TechCrunch Disrupt SF

28. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Inveo)
Pozornost technologických firem, podnikatelů, odborné i laické veřejnosti a médií se v minulých dnech soustředila do kalifornského San Franciska, kde se sešly stovky start-upových firem z celého světa. Na akci TechCrunch Disrupt prezentují i čeští zástupci ICT firem. Účastní se jich osm, a to za podpory Czech ICT Start-up Alley a Czech Pavilion.

Poprvé se akce účastní také pražská firma Inveo.cz se svým start-upem Mailytics, který představila odborníkům na venture capital a samozřejmě potenciálním zákazníkům. „TechCrunch Disrupt je ideální akcí pro úspěšné start-upy s globálními ambicemi. I proto jsme se rozhodli právě na ní prezentovat naši novou platformu,“řekl Michal Menšík, CEO společnosti Inveo.cz. Do Mailytics se promítá spolupráce s technologickými firmami, marketingovými manažery či nadšenci mezi běžnými uživateli.

Analytická platforma Mailytics, aktuálně nacházející se ve stádiu private beta, zásadním způsobem pomáhá marketérům. Tento komplexní nástroj umožňuje sledovat a detailně vyhodnocovat e-mailingové kampaně z pohledu marketingových aktivit. Změří jejich efektivitu, doporučí a přijme příslušná opatření pro posunutí dalšího e-mailingu na vyšší úroveň. „Chcete vědět, kdy je nejlepší doba pro poslání kampaně? Nebo přesný čas pro rozesílku specifického newsletteru na potenciální zákazníky? Mailytics vám to sdělí! Naši inovátoři a analytici posunuli tímto start-upem oblast e-mailingového marketingu na další metu. Kvalitní práce bylo dosaženo díky našim mnohaletým zkušenostem v projektech, jako je například MailForce, který provozujeme a obsluhujeme s ním desítky klientů a měsíčně díky němu odesíláme 65 milionů e-mailů,“ dodal Michal Menšík. Uživatel služby si navíc do této platformy nechat zasílat různé třeba i konkurenční marketingové e-mailingy a v ní ji prohlížet a využívat dalších výhod, než kdyby se jednalo o standardní prohlížení pošty (mobil, emailový klient, web osobní pošty) – jde o on-line webovou službu, která má uživatelské rozhraní vytvořeno na míru právě pro práci s těmito e-mailingy.

Mailytics na základě zpětné vazby marketingových odborníků nabízí na míru připravené webové rozhraní. Obsahuje na jednom místě spoustu atraktivně a účelově zobrazených informací, které jsou určené pro sledování veškerých marketingových e-mailingů, pomáhajících jejich vyhodnocování, porovnávání a archivaci či s možností e-mailing vyhledat v historii a vyfiltrovat požadovanou oblast.

Naděje na získanou publicitu, finanční injekci, prestiž a třeba i nové nápady nebo nabídky na vzájemnou spolupráci každoročně přilákají na Disrupt stovky start-upových firem z celého světa. Czech ICT Alliance ve spolupráci s pobočkou CzechInvestu v San Francisku a agenturou CzechTrade i letos podpořila českou delegaci tuzemských start-upů a připravila Czech Pavilion, kde se prezentují všechny české start-upy. Českým start-upům pomohla finanční podporou ve výši 6 525 USD.

Štítky: 

Podobné články

Samsung nabízí letní bonus až 3 000 Kč

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Zákazníci, kteří si pořídí vybrané modely smartphonů, tabletů nebo chytrých hodinek od společnosti Samsung, mají možnost získat zpět až 3 000 Kč. Nabídka platí od 3. do 27. července 2020 nebo do vyčerpání registrací. Čtěte více

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing. Čtěte více

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

26. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí? Čtěte více

Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace

23. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cyrrus Advisory)
Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“. Čtěte více