Během Dne dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek

20. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Počet objednávek se meziročně zvýšil o 13 %. Do letošního ročníku se zapojilo 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 milionů korun. Zákazníci díky akci ušetřili na dopravě přes 13 milionů korun.
Foto: Freeimages.com

„Akce opět potvrdila, že mezi zákazníky je doprava zdarma vítaným benefitem. Počet objednávek přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu jde o jeden z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračoval: „Meziročně vzrostl počet objednávek během těchto 24 hodin o 13 % procent.“ Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika.

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. „Celkový obrat zapojených obchodů opět vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun,“ potvrdil Tomáš Braverman z Heureky. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun.

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku. I tam šlo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich téměř 500. „Na Slovensku vzrostl počet zapojených e-shopů téměř dvojnásobně, vzrostl také počet objednávek i celková úspora zákazníků,“ řekl Tomáš Braverman.

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více