Během Dne dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek

20. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Počet objednávek se meziročně zvýšil o 13 %. Do letošního ročníku se zapojilo 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 milionů korun. Zákazníci díky akci ušetřili na dopravě přes 13 milionů korun.
Foto: Freeimages.com

„Akce opět potvrdila, že mezi zákazníky je doprava zdarma vítaným benefitem. Počet objednávek přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu jde o jeden z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračoval: „Meziročně vzrostl počet objednávek během těchto 24 hodin o 13 % procent.“ Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika.

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. „Celkový obrat zapojených obchodů opět vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun,“ potvrdil Tomáš Braverman z Heureky. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun.

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku. I tam šlo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich téměř 500. „Na Slovensku vzrostl počet zapojených e-shopů téměř dvojnásobně, vzrostl také počet objednávek i celková úspora zákazníků,“ řekl Tomáš Braverman.

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více