Během Dne dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek

20. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Počet objednávek se meziročně zvýšil o 13 %. Do letošního ročníku se zapojilo 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 milionů korun. Zákazníci díky akci ušetřili na dopravě přes 13 milionů korun.
Foto: Freeimages.com

„Akce opět potvrdila, že mezi zákazníky je doprava zdarma vítaným benefitem. Počet objednávek přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu jde o jeden z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračoval: „Meziročně vzrostl počet objednávek během těchto 24 hodin o 13 % procent.“ Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika.

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. „Celkový obrat zapojených obchodů opět vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun,“ potvrdil Tomáš Braverman z Heureky. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun.

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku. I tam šlo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich téměř 500. „Na Slovensku vzrostl počet zapojených e-shopů téměř dvojnásobně, vzrostl také počet objednávek i celková úspora zákazníků,“ řekl Tomáš Braverman.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více