ATC znovu odstartovalo svou megaakci

1. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers k dnešnímu dni spustila Pyrománii 2021. Akce trvá do 10. prosince a každý má možnost získat až tři ohňostroje.

ATC neporuší tradici ani letos – opět spustilo 100% nejnákladnější akci tohoto roku, v průběhu které bude za nákupy resellerům rozdávat oblíbené ohňostroje. Akce bude probíhat v období 1. 11. – 10. 12. 2021, platí pro české i slovenské resellery a dodání je zaručeno do letošního Silvestra.

Podmínkou pro účast v akci je registrace, na kterou se pak budou veškeré nákupy načítat – čeští zákazníci se mohou registrovat na stránkách www.atcomp.cz/megaakce a slovenští zákazníci na www.atcomp.sk/megaakce.

Alespoň jeden ohňostroj opět vyhrává každý, kdo nakoupí zboží alespoň v hodnotě 222 222 Kč / 8 888 eur bez DPH. Dva ohňostroje dostane každý, kdo překročí hodnotu nákupů 555 555 Kč / 22 222 eur bez DPH a tři ohňostroje jsou pak pro ty, kdo překročí hodnotu nákupů 1 111 111 Kč / 44 444 eur bez DPH.

Martin Wanke, marketingový ředitel ATC, k akci poznamenal: „Konec roku je období, kdy si každý zaslouží velké ocenění, a to i naši reselleři. A proto pro ně mimo jiné atraktivní promoakce připravujeme i oblíbenou tradiční megaakci Pyrománie – o ohňostroje si partneři píší již od léta a my je chceme potěšit, proto akci spouštíme i letos! Přeju jim, ať si ohňostroje užijí ve zdraví, ať udělají radost celé rodině, přátelům i třeba celé obci. Jen pozor na oblastní pravidla a vyhlášky.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/pyromanie2021.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

S ročním obratem 30,4 miliard CZK jsme největším českým distributorem zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikací. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Působíme také na Slovensku prostřednictvím sesterské firmy AT Computer. Jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze, společné tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě. Jsme Vám nablízku v 7 městech – Ostravě, Praze, Brně, Bratislavě, Žilině, Varšavě a Wroclavi.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu. Čtěte více

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více

Přestaňte hledat nové zákazníky – soustřeďte se na ty stávající

16. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Evropští maloobchodníci již projevují známky hospodářského oživení tím, že se zaměřují na plnění přání svých stávajících a věrných zákazníků.Data ze Shopping Indexu firmy Salesforce upozorňují na to, že snaha o udržení zákazníků by mohla v roce 2023 pro maloobchodníky změnit pravidla hry. Co by tedy obchodníci měli vědět? Čtěte více