Alza.cz v roce 2014 s obratem 11,5 miliardy korun

15. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Společnost Alza.cz dosáhla v roce 2014 rekordního obratu ve výši 11,5 miliardy korun bez DPH (13,9 miliardy korun včetně DPH) a zrychlila tak meziroční tempo růstu obratu na 26 %.

„Alza má na českém a slovenském trhu výsadní postavení a s velkým náskokem vede prodeje nejen mezi e-shopy, ale i v okruhu řetězců kamenných prodejen. Vážíme si přízně a důvěry našich zákazníků, díky kterým jsme v loňském roce opět dosáhli rekordního obratu a navíc ještě zrychlili tempo růstu na 26 % oproti 20 % roku 2013,“ uvedla Šárka Jakoubková, PR manažerka Alzy.

„Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do našich prodejen o 40 % více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku, včetně tří zcela nových showroomů v Plzni, Praze 4 – Hájích a Praze 9 – Horních Počernicích,“ dodala Jakoubková.

V roce 2014 vyřídila Alza více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více, než v roce 2013. Na růstu se významnou měrou podílelo zavedení nových služeb v oblasti doručování a masivní investice do automatizace a technologií. Alza jako jediný e-shop v České republice začala provozovat vlastní síť výdejních schránek (AlzaBoxů) a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres.

„Počet nabízených položek vzrostl téměř o polovinu - z 50 na 72 tisíc položek. V sortimentu tak zákazníci najdou i zcela nové produktové kategorie: kosmetiku, šperky a neustále se rozšiřující nabídku hraček. Po převzetí majoritního podílu ve společnosti Publero jsme prodej digitálního obsahu jako knihy, hudba a filmy rozšířili také o předplatné novin a časopisů,“ doplnila Jakoubková. Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz dosáhla 400 tisíc uživatelů.

Podobné články

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více