Alza.cz v roce 2014 s obratem 11,5 miliardy korun

15. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Společnost Alza.cz dosáhla v roce 2014 rekordního obratu ve výši 11,5 miliardy korun bez DPH (13,9 miliardy korun včetně DPH) a zrychlila tak meziroční tempo růstu obratu na 26 %.

„Alza má na českém a slovenském trhu výsadní postavení a s velkým náskokem vede prodeje nejen mezi e-shopy, ale i v okruhu řetězců kamenných prodejen. Vážíme si přízně a důvěry našich zákazníků, díky kterým jsme v loňském roce opět dosáhli rekordního obratu a navíc ještě zrychlili tempo růstu na 26 % oproti 20 % roku 2013,“ uvedla Šárka Jakoubková, PR manažerka Alzy.

„Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do našich prodejen o 40 % více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku, včetně tří zcela nových showroomů v Plzni, Praze 4 – Hájích a Praze 9 – Horních Počernicích,“ dodala Jakoubková.

V roce 2014 vyřídila Alza více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více, než v roce 2013. Na růstu se významnou měrou podílelo zavedení nových služeb v oblasti doručování a masivní investice do automatizace a technologií. Alza jako jediný e-shop v České republice začala provozovat vlastní síť výdejních schránek (AlzaBoxů) a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres.

„Počet nabízených položek vzrostl téměř o polovinu - z 50 na 72 tisíc položek. V sortimentu tak zákazníci najdou i zcela nové produktové kategorie: kosmetiku, šperky a neustále se rozšiřující nabídku hraček. Po převzetí majoritního podílu ve společnosti Publero jsme prodej digitálního obsahu jako knihy, hudba a filmy rozšířili také o předplatné novin a časopisů,“ doplnila Jakoubková. Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz dosáhla 400 tisíc uživatelů.

Podobné články

Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více

Alza.cz má přes 1 800 nových odběrných míst

30. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Malý obchůdek v sousedství, lékárna v nedaleké ulici, místní drogerie. Nákup z Alzy si nově mohou lidé vyzvednout téměř na každém rohu – český e-shop před Vánoci rozšiřuje síť pro doručování o 1 800 nových odběrných míst v České republice i na Slovensku. Čtěte více

Dell EMC ocenil nejúspěšnější partnery

17. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell EMC Česká republika uspořádala slavnostní galavečer v prostorách restaurace Aureole v Praze, během kterého ocenila své nejúspěšnější partnery v programu Czech Partner Awards 2018. Cenu Channel Partner roku získal AutoCont CZ a obdobné ocenění, avšak pro spotřebitelský segment, obdržela Alza.cz. Distributorem roku se stala 100Mega Distribution. Čtěte více