Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku.

Stále oblíbenější jsou u firem také poukazy na nákup na Alze jako dárek pro zaměstnance nebo pronájem elektroniky.

Ačkoliv je Alza známá především jako e-shop pro koncové zákazníky, význam B2B sektoru rok od roku roste – příjmy z něj už tvoří 30 % obratu firmy. Alze důvěřují společnosti jako Škoda, Otis, Vodafone, ale také státní správa, samospráva a školy od mateřských po vysoké. Právě pro základní školy prodejce spustil na podzim i speciální program zápůjček 3D tiskáren, který má u dětí podpořit zájem o technické obory. Akci do této chvíle využilo na 60 základních škol.

„Věříme, že dokážeme vyhovět jakýmkoliv požadavkům firem i veřejných institucí. S trochou nadsázky jim totiž umíme dodat produkty od úklidových prostředků, přes komfortní ergonomické židle, až po hi-tech vybavení jejich kanceláří. Náš B2B program navíc není vyhrazen pouze pro velké klienty, ale jsme schopni ušít nabídku na míru třeba i malému pekaři,“ uvedl ředitel vývoje byznysu Jaromír Řánek.

Mezi nejoblíbenější produkty pro firemní klientelu patří notebooky, monitory, mobilní telefony, domácí elektro, televize, audio-video nebo komponenty. Roste však i odběr kávovarů, kancelářských ergonomických křesel, tiskáren, spotřebního materiálu, hraček pro baby office koutky atd. Meziročně nejvíc rostly segmenty hračky (61 %), kancelářské potřeby (54 %) nebo nositelná elektronika (wearables) a bílá elektro – shodně 49 %. Při odběru většího množství produktů navíc mohou firmy získat množstevní slevu.

Na popularitě si získávají také poukazy na nákup na Alze jako dárek pro zaměstnance i obchodní partnery. Poslední dva roky této nabídky využily například firmy Škoda, T-Mobile, Slovak Telekom, Rodenstock, Tipsport nebo HBO Europe.

Další novinkou pro B2B segment jsou servisně-instalační služby online nebo
u zákazníka v kanceláři či pracovišti po celé ČR. Firemním zákazníkům vychází Alza vstříc a nově si mohou zakoupit nejen potřebné zařízení, ale i služby spojené se zprovozněním zařízení, jejich údržbou jako odvirování, instalaci softwaru, návrh projektu zasíťování kanceláře, poradenství týkající se bezpečnosti a zálohování dat nebo údržbu 3D tiskáren aj.  

V případě, že firma řeší cash-flow a ráda by své výdaje rozložila do delšího časového období, může vybírat z celé řady zajímavých finančních služeb – např. prodloužená splatnost, nákup zboží na leasing nebo stále oblíbenější pronájem elektroniky Alza NEO. Skrze poslední zmíněnou si lze pronajmout nejen tradiční mobilní telefony nebo notebooky, ale např. i 3D tiskárny, výkonná PC, monitory a další zboží.

Školám pak Alza dokáže zprostředkovat a doporučit produkty vhodné speciálně do výuky – od edukačních pomůcek, přes sportovní vybavení, až po elektroniku a individuální konfigurace hardwaru. Standardem je rychlé dodání (až 95 % objednávek do druhého dne), instalace v místě či pomoc s administrativou, a to včetně veřejných zakázek či rámcových smluv na dodávky.

Podobné články

Trendy v logistice 2020

9. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Der Kurier)
Před námi je začátek nového desetiletí a s časem jde kupředu také logistika. Trendy stále naznačují poptávku po co nejrychlejších službách, digitalizaci, neustálý nárůst e-commerce, ale i tlak na zlepšování služeb v segmentu B2B. Čtěte více

Česká e-commerce poroste nejrychleji v Evropě, na vzestupu jsou i cashback portály

29. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tipli)
Obliba e-commerce v Česku neustále roste a spolu s tím roste i obliba cashback služeb. Online nákupy podporují i velké akce zahraničních e-shopů, jako je například AliExpress Day. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Black Friday odstartuje rekordní týdny, nejvíce Češi v e-shopech utratí v polovině prosince

25. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Štědrý den se nezadržitelně blíží a s ním i nejvytíženější období pro internetové obchody. České e-shopy čekají rekordní dny a týdny, které by měly vyvrcholit v pondělky 9. a 16. prosince. On-line obchody dokáží připravit k osobnímu odběru zboží prakticky do poslední možné chvíle, objednávku balíčků s doručením domů či do práce by ale neměli zákazníci odkládat. Čtěte více