Karel Rumler (DCD Publishing): Nemáme strach stát si za tím, co děláme

19. 3. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
DCD Publishing je mediální společnost, která má ve svém repertoáru tradiční vydavatelství, ale i specializovanou marketingovou agenturu. Majitel společnosti Karel Rumler si zakládá na upřímném, odvážném a efektivním přístupu ke klientům. Chcete vědět, proč jsou autentičnost a odvaha zásadní k úspěchu a proč je DCD Publishing partner pro ty, kdo chtějí skutečně něco změnit?

DCD Publishing spojuje agenturu a vydavatelství. Někteří by mohli říct, že je to příliš široké zaměření. Co ty na to?
Nesouhlasím. Je to naopak naše obrovská výhoda. Díky vydavatelské části máme přímý přístup k datům a zpětné vazbě z trhu. Když například vidíme, jak čtenáři reagují na určitá témata nebo trendy, můžeme okamžitě přizpůsobit strategie potřebám svých klientů. Uznávám, není to jednoduché. Ale pokud chcete dělat věci na 100 %, nesmíte se bát výzev.

Co je podle tebe největší omyl, kterého se firmy v marketingu dopouštějí?

Největší omyl je slepě se honit za přehnanými cíli, které se nezakládají na realitě. Typicky slyšíte:

„Chceme 50 tisíc návštěv na webu.“ Fajn, ale váš produkt je určený pro 500 lidí v celé republice. Říct klientovi, že takhle to nefunguje, je někdy těžké, ale je to naše práce. A víte co? Většina těch osvícenějších klientů takový přístup nakonec ocení. My jsme tady od toho, abychom je nasměrovali k výsledkům, které skutečně dávají smysl.

Takže klientům občas říkáš věci, které nechtějí slyšet?

Přesně tak. A není to vždy příjemné. Ale co je horší – naslibovat modré z nebe, shrábnout peníze a pak vysvětlovat, proč výsledky neodpovídají očekáváním? Nebo být upřímný od začátku? My volíme tu druhou cestu. Klientům opakujeme, že honit nereálná čísla je plýtvání časem i penězi. Místo toho jim ukážeme, jak dosáhnout skutečných výsledků. Třeba menšího, ale relevantního dosahu, který generuje skutečné obchodní příležitosti.

Zmínil jsi výsledky. Můžeš uvést konkrétní projekt, který tě v poslední době potěšil?

Nedávno jsme pro jednoho klienta dokončili objednávkový web. Během pár týdnů jsme spustili systém, jehož prostřednictvím dnes zákazníci té firmy denně objednávají. Co mě na tom baví? Nejen že jsme to zvládli rychle, ale hlavně – klient nám dal volnou ruku. Důvěřoval nám, my jsme dodali výsledek a on je spokojený. To je ten typ spolupráce, který nás žene dopředu.



Kde je podle tebe hranice mezi odvahou a drzostí v marketingu?

Drzost? Tu si nemůžete dovolit, pokud nemáte výsledky. Ale odvaha – ta je nezbytná. Kuráž říct klientovi, že jeho představa je mimo, ukázat na trendy, které ostatní ignorují. A taky odvaha přiznat chybu a poučit se z ní. Marketing není pro lidi, kteří hrají na jistotu. Kdo se bojí riskovat, nikdy nezazáří.

Proč si myslíš, že jsou stále firmy, které ignorují digitální marketing?

Protože pořád věří, že to „nějak půjde samo“. Jenže ono už nejde. V době, kdy zákazníci tráví většinu času online, je absence digitálního marketingu jasná červená karta. Tyhle firmy se často probudí, až když je konkurence totálně převálcuje. My s nimi mluvíme na rovinu: buď investujete teď, nebo brzy nebudete mít komu prodávat.

Jak bys popsal přístup DCD Publishingu jednou větou?
Říkáme věci na rovinu, hledáme řešení, která opravdu fungují, a nemáme strach stát si za tím, co děláme.

Poslední otázka – co tě na práci v DCD Publishingu nejvíc baví?
Není rutinní. Každý klient, každý projekt je jiný. Baví mě, že můžeme být kreativní a zároveň praktičtí. A v neposlední řadě mám rád tým DCD Publishingu. Se všemi se znám už léta. Jsme kamarádi a těší mě, že můžeme společně pomáhat klientům, informovat je, vzdělávat jejich zákazníky.

A ještě bych rád zmínil jednu věc: pokud by měl kdokoliv zájem o další informace o tom, co všechno děláme, nechť se ozve. Rádi se sejdeme a třeba ze setkání vzejde další zajímavá spolupráce.

Štítky: 

Podobné články

Martin Lanc (ASBIS CZ): Lidský přístup je v partnerském byznysu zásadní

10. 10. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: ASBIS CZ)
Martin Lanc pracuje na pozici generálního manažera společnosti ASBIS CZ více než rok. Kam se tým ASBIS CZ pod jeho vedením posunul? Co ho mile překvapilo a do jaké míry ovlivňuje portfolio i samotné fungování společnosti umělá inteligence? Čtěte více
Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více
Michael Mikluš, 4P manager CZ/SK ve společnosti Lenovo

Michael Mikluš: Dvacet let ve společnosti Lenovo

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Lenovo letos slaví dvacet let působení na českém trhu. Od samého začátku je u toho např. Michael Mikluš, který zde v současné chvíli působí na pozici 4P manager CZ/SK. A my jsme jej nyní při této příležitosti ohledně jeho bohaté kariéry vyzpovídali. Čtěte více
Milan Krejzlík, sales manažerem společnosti Philips Professional Display Solutions pro oblast střední a východní Evropy

Milan Krejzlík (PPDS): Podporujeme české a slovenské partnery

18. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
O situaci na trhu digital signage řešení jsme hovořili s Milanem Krejzlíkem, sales manažerem společnosti Philips Professional Display Solutions pro oblast střední a východní Evropy. Na následujících řádcích se dočtete o trendech v tomto segmentu, používaných softwarových platformách, podpoře českých a slovenských partnerů nebo připravovaných novinkách. Čtěte více