Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.

Od 31. března 2025 budou zákazníci nakupovat v obchodě Mall na platformě Allegro, což je vyhrazená sekce online tržiště, nabízející zákazníkům zboží z nabídky Mall. Důvodem změny je konsolidace všech technologických platforem ve skupině Allegro a jejich přechod na společný software. Obchod Mall již po úspěšném spuštění slouží stávajícím i novým zákazníkům a nyní nabízí kompletní sortiment Mallu jako prodejce, tak jak ho zákazníci znají z Mall.cz.

Nové a známé výhody

Tento obchod nabízí zákazníkům výhody platformy Allegro, například program Allegro Protect, který automaticky chrání všechny objednávky a zajišťuje vrácení peněz až do výše 100 000 Kč, označení Garance nejnižší ceny zajišťující nejlepší nabídku prostřednictvím srovnání cen na vybraných českých e-shopech, slevové akce Allegro Days nebo široké možnosti doručení včetně vlastních samoobslužných výdejních boxů – One Boxů.

Program Allegro Smart!, který zákazníkům zajišťuje neomezené bezplatné doručení a vrácení zboží za pevný roční nebo měsíční poplatek, a který zákazníci znají z Mall.cz, je dostupný i na Allegro. Smart! je možné také bezplatně vyzkoušet během pravidelných kampaní Smart week. Chybět nebude ani široká nabídka B2B produktů na Allegro Business.

„Čeští a slovenští zákazníci Mall velmi dobře znají, jde o místní e-shop s dlouhou historií. Dokončujeme přechod na novou platformu, kde zachováváme to, co mají zákazníci rádi, a přidáváme výhody platformy Allegro,“ řekl Giuseppe Panarese, viceprezident pro mezinárodní byznys ve společnosti Allegro. 

Praktické informace pro zákazníky

Výrobky z nabídky Mall budou i nadále zasílány z lokálních skladů v Česku a proces vrácení zůstává stejný. Zákazníci budou mít i nadále přístup k historii svých objednávek z Mall.cz. V případě objednávek z Mall.cz uskutečněných do 31. 3. budou veškeré reklamace a vrácení zboží vyřízeny obvyklým způsobem. Zakoupené dárkové poukazy je možné uplatnit na Mall.cz do 31. 3. 2025 nebo je vyměnit za Allegro vouchery.

Veškerá nabídka ze sortimentu Mallu je již nyní k dispozici v Mall obchodě na Allegro, nabídky od partnerů, které byly dříve dostupné na Mall.cz., se přidávají k výběru tržiště Allegro. Pro firemní zákazníky je Mall obchod s kompletní nabídkou k dispozici v sekci vyhrazené B2B nákupům s názvem Allegro Business, která nabízí další slevy a výhody pro firmy.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více