Největší evropský marketplace Allegro se otevírá českým obchodníkům

12. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Čeští obchodníci se již mohou registrovat a začít prodávat na allegro.cz, nové marketplace platformě propojující prodejce s miliony zákazníků. Pro nově registrované obchodníky si navíc Allegro připravilo řadu funkcí, zvýhodněných nabídek i nástrojů, které jim prodej na prostřednictvím nového kanálu usnadní.

Spuštění Allegro.cz je součástí naší ambice vytvořit nejoblíbenější e-commerce platformu pro zákazníky i obchodníky celé střední a východní Evropy stěžejním milníkem. Českým obchodníkům zároveň poskytujeme příležitost rozšířit své podnikání s podporou důvěryhodného partnera, který do Česka přináší dlouholeté zkušenosti i množství odborných znalostí ze světa e-commerce,“ uvedl ke spuštění platformy Alvise Favara, obchodní ředitel společnosti Allegro.

S průměrným počtem 22 milionů uživatelů a více než 14 miliony aktivních nakupujících měsíčně disponuje Allegro nejširší zákaznickou bází ve střední a východní Evropě. S otevřením platformy českým obchodníkům si společnost klade za cíl především rozšíření nabídky a její maximální přizpůsobení na míru potřebám českých zákazníků.

Mezinárodní značka, lokální platforma

Čeští obchodníci mohou již od počátku využívat řadu funkcí, které jim prodej na nové platformě výrazně usnadní. Prostřednictvím Allegra mohou pro doručení svých zásilek využívat logistické řešení přepravní společností WE|DO, která je též součástí skupiny Allegro. WE|DO nabízí zákazníkům veškeré aktuálně nejvyhledávanější způsoby dopravy – kurýrní služby, doručení do výdejních míst i samoobslužných boxů. Kapacitu WE|DO zároveň doplní služby společnosti Zásilkovna, obchodníci tak mohou svým zákazníkům nabídnout doručení do více než 12 000 míst. Platforma navíc prostřednictvím programu Smart! umožní nakupujícím využít při objednávce nad určitou hodnotu bezplatné doručení zboží nebo jeho vrácení na měsíc či rok zdarma. Pro obchodníky zároveň program představuje příležitost, jak bez větších nákladů zvýšit viditelnost i atraktivitu svých nabídek.

Pro první nově registrované prodejce si Allegro připravilo také Uvítací program – obchodníci, kteří se na platformu přihlásí do konce letošního června, mohou získat až 100% slevu z poplatků spojených s prodejem svého zboží. Speciální nabídka bude platná do konce září 2023 a umožní obchodníkům na provizních poplatcích ušetřit až 250 000 korun, tedy 50 000 korun měsíčně. Prodejci se tak mohou v prvních měsících svého působení na platformě plně věnovat průzkumu nového prodejního kanálu a jeho širokých možností bez obav o výši poplatků, které jsou s prodejem na tržišti běžně spojeny.

Jak Allegro marketplace funguje?

Platforma Allegro.cz je založena na modelu online tržiště, obchodníci tak na Allegro zalistují své produkty a následně je prodávají přímo koncovým zákazníkům. V průběhu celého procesu poskytuje Allegro partnerským prodejcům přístup k nejmodernějším technologiím, množství pohodlných způsobů doručení i platebních metod a také marketingovou i vzdělávací podporu ve formě webinářů, výukových programů i online kurzů, to vše bez fixních servisních poplatků. Díky pokročilým prodejním nástrojům mají obchodníci své nabídky, jejich ceny i viditelnost plně pod kontrolou. Všechny funkce platformy, včetně kontaktního centra a chatu, jsou k dispozici v českém jazyce.  

Pro zahájení prodeje na platformě se musí majitelé obchodů zaregistrovat přímo na Allegro.cz. Registrační formulář i veškeré detaily jsou k dispozici zde.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více