Smarty BRANDS. expandují na Slovensko

24. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Smarty BRANDS.)
Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.

„Expanze na Slovensko je prvním vstupem skupiny Smarty BRANDS. na zahraniční trh. Předloňský nákup sítě JRC, ke které patřil i slovenský Brloh, nám otevřel dveře za hranice. Rozhodli jsme se toho potenciálu naplno využít a rozjet byznys na Slovensku,“ popsal majitel a zakladatel Smarty BRANDS. Petr Syrůček.

„Dynamika růstu Smarty na Slovensku bude z nemalé části ovlivněna nejen celkovým ekonomickým vývojem trhu v následujícím období, ale také úspěšností konceptu prvních prodejen, které otevíráme. Není tajemstvím, že slovenský trh je v telco části výrazně odlišný a naše výchozí pozice je jiná, než kterou jsme měli a máme v ČR, kde má Smarty více než desetiletou historii s nezanedbatelným podílem prodeje koncovým zákazníkům i B2B segmentu. I tak bychom ale rádi v následujících dvou letech otevřeli až deset Smarty prodejen v klíčových obchodních centrech velkých měst,“ doplnil finanční ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Slovenskou herní síť Brloh vlastní Smarty BRANDS. od roku 2021. Její design teď projde potřebnou modernizací a stane se součástí nové sítě Smarty. „Prodejny Brlohu postupně začleníme do sítě Smarty, stejně jako jsme to udělali v Česku s JRC. Chceme Brlohu vdechnout nový život a přizpůsobit značku nové době. V našich slovenských prodejnách bude mít Brloh výsadní postavení, stejně jako ho má v české síti značka JRC,“ uzavřel Syrůček.

Bratislavská prodejna je první z několika, které se pod značkou Smarty na Slovensku otevřou. Zákazníkům přinesou kombinaci toho nejlepšího z chytré elektroniky a světa gamingu. Na prodejnách si zákazníci budou moci vyzkoušet i pořídit mobilní telefony, počítače, herní konzole či merch i různé příslušenství. Samozřejmostí je možnost poradit se s proškoleným prodejcem – od nastavení telefonu až po to, jak si zařídit chytrou domácnost. Pobočky propojí prodej na místě, výdej zboží z e-shopu i servis pro zákazníky Smarty i Brloh.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více