Smarty BRANDS. expandují na Slovensko

24. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Smarty BRANDS.)
Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.

„Expanze na Slovensko je prvním vstupem skupiny Smarty BRANDS. na zahraniční trh. Předloňský nákup sítě JRC, ke které patřil i slovenský Brloh, nám otevřel dveře za hranice. Rozhodli jsme se toho potenciálu naplno využít a rozjet byznys na Slovensku,“ popsal majitel a zakladatel Smarty BRANDS. Petr Syrůček.

„Dynamika růstu Smarty na Slovensku bude z nemalé části ovlivněna nejen celkovým ekonomickým vývojem trhu v následujícím období, ale také úspěšností konceptu prvních prodejen, které otevíráme. Není tajemstvím, že slovenský trh je v telco části výrazně odlišný a naše výchozí pozice je jiná, než kterou jsme měli a máme v ČR, kde má Smarty více než desetiletou historii s nezanedbatelným podílem prodeje koncovým zákazníkům i B2B segmentu. I tak bychom ale rádi v následujících dvou letech otevřeli až deset Smarty prodejen v klíčových obchodních centrech velkých měst,“ doplnil finanční ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Slovenskou herní síť Brloh vlastní Smarty BRANDS. od roku 2021. Její design teď projde potřebnou modernizací a stane se součástí nové sítě Smarty. „Prodejny Brlohu postupně začleníme do sítě Smarty, stejně jako jsme to udělali v Česku s JRC. Chceme Brlohu vdechnout nový život a přizpůsobit značku nové době. V našich slovenských prodejnách bude mít Brloh výsadní postavení, stejně jako ho má v české síti značka JRC,“ uzavřel Syrůček.

Bratislavská prodejna je první z několika, které se pod značkou Smarty na Slovensku otevřou. Zákazníkům přinesou kombinaci toho nejlepšího z chytré elektroniky a světa gamingu. Na prodejnách si zákazníci budou moci vyzkoušet i pořídit mobilní telefony, počítače, herní konzole či merch i různé příslušenství. Samozřejmostí je možnost poradit se s proškoleným prodejcem – od nastavení telefonu až po to, jak si zařídit chytrou domácnost. Pobočky propojí prodej na místě, výdej zboží z e-shopu i servis pro zákazníky Smarty i Brloh.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více