Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Umožněna je snadnější a pružnější spolupráce s partnery, kteří jsou přímo odměňováni za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ uvedl Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V programu partneři získají vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v programu Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

Štítky: 

Podobné články

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více

TD SYNNEX představil partnerský program zaměřený na umělou inteligenci

13. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD Synnex)
Společnost TD SYNNEX představila program Destination AI určený pro partnery, kteří chtějí být v čele technologického pokroku poháněného umělou inteligencí a využít jej pro prodej služeb svým zákazníkům. Destination AI je sada služeb, technologií a informačních zdrojů, které partnery provedou světem AI a pomohou jim maximálně využít příležitostí na tomto trhu. Čtěte více

Pure Storage mění partnerský program. Partnerům pomůže urychlit jejich cestu k ziskovosti a růstu

7. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Společnost Pure Storage představila aktualizovaný partnerský program pro prodejce řešení Pure. Cílem změn je výrazně zvýšit ziskovost partnerů tím, že jim program umožní vést zákazníky k úspěšné transformaci datových úložišť a vynikajícím obchodním výsledkům. Čtěte více