ASBIS CZ spouští ostrou verzi nového e-shopu

6. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ 7. 9. 2016 oficiálně spustí nový e-shop, který uživatelům zjednoduší nakupování. Kromě modernějšího vzhledu přináší například nové řazení produktů, inteligentní parametrický filtr nebo adaptivní vyhledávání.

„Celý měsíc měli zákazníci možnost vyzkoušet nový web ve zkušební verzi a vzhledem k pozitivním ohlasům se na něj ASBIS CZ rozhodl zcela přejít již od 7. 9. 2016,“ uvedla Lucia Germanová, marketingová ředitelka ASBIS CZ.

Na první pohled je nejnápadnější změnou modernější design a přehlednější úvodní strana. Největší výhodou nového webu spočívají v řazení produktů do tří stromových struktur a inteligentní parametrický filtr, v němž lze vyhledávat pomocí adaptivního vyhledávání. Zákazníci ocení i možnost porovnání jednotlivých produktů.

„Všechny uživatelské přístupové údaje zůstávají v platnosti i na nové verzi e-shopu. Pokud zákazníci heslo neznají, protože ho měli uložené třeba jen v paměti prohlížeče, mohou kdykoli kontaktovat svého obchodníka,“ dodala Germanová.

Vývoj dalších funkcí však není zdaleka ukončen. V blízké budoucnosti bude doplněn například počítačový a serverový konfigurátor.

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více