Zásilkovna.cz rozjíždí prodejny se zbožím

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Zásilkovna.cz)
Nový projekt Zásilkovny spojuje více značek e-shopů v kamenných prodejnách. Díky tomu bude možné na jednom místě nejen vyzvedávat dříve objednané zboží, ale také přímo nakoupit vybrané produkty.

První takováto prodejna Zásilkovny bude fungovat od 18. listopadu na pražském Andělu. Zákazníci v ní najdou několik značek, které si svým oborem nekonkurují. V Praze využijí outsourcovanou prodejnu například Pilulka.cz, Tisknulevně.cz, Bestdárky.cz, Xparfémy nebo Sluchátka.net. Část sortimentu bude návštěvníkům nabízena přímo na prodejní ploše, další produkty přítomných e-shopů tam bude možné objednat. Zákazníkům budou k dispozici prodavači, proškolení na všechny zastoupené značky.

„Naším partnerem se může stát kterýkoliv dlouhodobě zavedený internetový obchod s velkým počtem spokojených zákazníků, jenž se specializuje na určitý druh zboží. Touto formou outsourcingu mohou internetové obchody prodávat své zboží v kamenné prodejně pod vlastním brandem za minimální náklady,“ řekla zakladatelka a výkonná ředitelka Zásilkovna.cz Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz nabízí e-shopům nejen vlastní síť prodejen a možnost šíření jejich značky v maloobchodě, ale také výměnu zákazníků mezi e-shopy a tím i zvýšení jejich příjmů.

Česko je e-commerční velmoc, na trhu je aktivních 35 000 e-shopů. Český online zákazník je nadprůměrně aktivní a digitálně zkušený. 57 % české populace obchoduje online, 90 % z nich jsou aktivní uživatelé. Nakupování přes internet je stále oblíbenější, zákazníci čím dál více využívají také možnost si zboží vyzvednout osobně na prodejně. Internetové obchody, které vlastní kamennou prodejnu nemají, mohou osobní převzetí zákazníkům umožnit prostřednictvím sítě téměř 300 poboček Zásilkovna.cz. “Doručení zásilky na výdejní místo volí zpravidla zákazníci, kteří zboží potřebují co nejdříve a vyhovuje jim i nízká cena této služby. Čtvrtina klientů využívá také možnost si obsah zásilky při vyzvednutí ještě zkontrolovat,” dodává Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz byla založena v roce 2008. Internetovým obchodům umožňuje nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží - zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho podat k reklamaci. Zásilkovna.cz také nabízí alternativu k poštovním službám - levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně 273 poboček v Čechách a na Slovensku, kde spolupracuje s více než 6 000 e-shopy.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více