Tech Data připravuje Datech eStore

21. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Datech, divize společnosti Tech Data, jež se specializuje na prodej návrhového softwaru Autodesk, v listopadu spustí nový eStore. Online nástroj poskytuje prodejcům možnost prodávat nejen nové časově omezené licence prostřednictvím předplatného (tzv. Desktop Subcriptions), ale také prodlužovat stávající licence (Subscription Renewal).

„Cíl Datech eStore je jasný. Pomoci prodejci, aby mohl trávit více času poskytováním odborného poradenství a odpadla mu podstatná část starostí i času s obchodními transakcemi spojenými s prodejem,“ vysvětlil Tomáš Kácha, Datech director eastern Europe.

Datech eStore je navržen tak, aby mohl být jednoduše vložen do vlastních webových stránek každého prodejce. Je jen na nich, zda tuhle možnost využijí, nebo budou preferovat prodej prostřednictvím odkazů na „stand-alone“ hostovanou službu.

V obou případech poskytuje Datech eStore prodejcům jednoduchou optimalizaci podle vlastních potřeb: označení vlastním logem, výběrem uvítací zprávy a zapojením libovolných call-to-action nástrojů, které vycházejí z jeho zkušeností s koncovými zákazníky. Prodejci si také vybírají produkty, jež chtějí nabízet přes online eStore, sami tvoří jejich cenu a prodejní podmínky. Potěší také možností jednoduše doplňovat vlastní data o zákaznících či snadnou fakturací.

Změnou v uplynulém roce prošel také celý back office systém, který nově funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Hlavní výhodou Datech eStore však zůstává naprosto bezproblémový prodej nového předplatného, jeho obnovování či přechod na trvalé licence. „V minulosti se mohlo stát, že zákazníci museli čekat několik dní na novou objednávku. Díky Datech eStore všechno trvá maximálně minuty. Autodesk se navíc přizpůsobuje situaci na trhu a transformuje svůj prodejní mechanismus tak, aby poskytoval zákazníkům více možností ke koupi i nejrůznější typy licencí,“ řekl Tomáš Kácha.

„Jsme přesvědčeni, že nové možnosti nákupu mohou přilákat k Autodesku nové klienty. Přechodem prodeje na online platformu prodeje šetříme část prostředků, proto můžeme snížit náklady a nabídnout také výhodnější licence v nižších cenových hladinách. Prodejcům, kteří jsou připojeni prostřednictvím EDI, garantujeme neustálou dostatečnou kapacitu volných licencí,“ uzavřel Tomáš Kácha.

Datech eStore bude českým a slovenským prodejcům k dispozici od listopadu letošního roku. K dispozici mají přehledný manuál User Guide a kompletní tým Datech.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více