Malý e-shop zdarma u Shoptet.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Elektronický obchod zdarma je dalším krokem Shoptet.cz, který má usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší.

„Snažili jsme se vyjít všem vstříc a co nejvíce zjednodušit celý proces, jak po technické, tak i administrativní stránce. Vše je naprosto intuitivní a jednoduché. Pro začínající i stávající online obchodníky jsme spolu s odborníky na online marketing připravili webovou stránku MujPrvniEshop.cz. Zde mohou již od podzimu minulého roku nalézt všechny potřebné informace o tom, jak začít a provozovat e-shop. Podnikání online není opravdu žádná věda,“ řekl Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Mnoho lidí si chce založit vlastní byznys, ale často k tomuto kroku z nejrůznějších důvodů nepřistoupí. Obávají se prvotních nákladů a období, kdy nebudou vydělávat. Pro něj je online obchod ideální. Je možné mít e-shop jako vedlejší příjem a vyzkoušet si to bez rizika a nákladů. Pokud se online byznys rozjede, pak mohou opustit své stávající zaměstnání a plně se věnovat e-shopu. Online podnikání tak nemůže být jednodušší.

E-shop zdarma mohou také využít majitelé kamenných obchodů, kteří o rozšíření svých služeb uvažují. Své produkty mohou díky oline obchodu nabízet po celé republice a nejsou vázáni jen na jednu konkrétní lokalitu. Takto si mohou zcela bez závazků v praxi otestovat, zda je pro ně online sektor zajímavý.

Omezení e-shopu zdarma (tarif Free):

  • maximálně 10 položek zboží
  • 13 modulů v ceně 
  • jeden e-mail
  • pro jednoho uživatele
  • 1 000 Kč na Google AdWords zdarma
  • bez technické podpory
Štítky: 

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více